Fredinand Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Har planer om å prøve å bygg/sette sammen min første pc etter jeg dimmer i juli. Jeg har noen få ting jeg lurer på: - Jeg ser at skjermkortet har et pci Express 2.1 x16 vil det passe i ett hovedkort som har et ekspasjons spor:PCI Express 2.0 x16 ? - Trenger tips om en god skjerm. Ellers om dere ser noen som ikke passer er det bare å fyre løs. her er lista: Bygge PC 2010 Lenke til kommentar
Antec900 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 ser greit ut, men hvorfor to strømforsyninger? xP gå for Corsair 650w muligens et GTX 570 kort oxo kjøp heller en raptor hdd bare forslag Lenke til kommentar
phlake Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Ser bra ut det oppsettet men bytt ut den ekstra strømforsyninga med RAM, som du har glemt. DEssuten må du ha cpu-kjøler til amd-prosessoren. Den ssd-en funker fett til OS og evt noen spill, men anbefaler en Samsung Spinpoint F3 som sekundær disk. Lenke til kommentar
Antec900 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 corsair 2333mhz! Lenke til kommentar
Fredinand Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Har rettet på minne i prisguiden. Når det gjelder kjøler til CPU tenker jeg kanskje å kjøpe noe fra Noctua. Endret 21. desember 2010 av Fredinand Lenke til kommentar
Fredinand Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 ser greit ut, men hvorfor to strømforsyninger? xP gå for Corsair 650w muligens et GTX 570 kort oxo kjøp heller en raptor hdd bare forslag Det ser ut som det er to strømforsyninger på prisguiden, men LiteOn IHOS104-37 - er en blu-ray spiller Lenke til kommentar
Kaffesau Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Du kan skifte HDD til Samsung Spinpoint, og trenger du blueray leser på pcen? Angående SSD så har Crucial C300 bedre lesehastighet, som har mest betydning, men på den annen side er den du har valgt bedre generelt tipper jeg. Pleier vanligvis henger jeg meg ikke opp i hva folk velger som tastatur, men hvis man trenger 18 macrotaster så er det vel greit med G510 x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå