AnonymDiskusjon Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Det har seg slik at søstera til ei venninne skal besøke hun i nærmeste framtid. Og en gang vi var litt for fulle klarte jeg å tilføye at søstera hennes var fin og jeg kunne tenke meg å møte hun. Ved en senere anledning sa venninna mi at jeg kunne komme innom når søstera skulle besøke hun. Hu har i tillegg sagt mye positivt om hun, og at jeg kommer til å like hun og slike ting. Så da er egentlig spørsmålet mitt: Når jeg møter denne søstera, hvordan skal jeg da gå fram for at det skal bli noe mer mellom oss? Tenker ikke da på helt vanlig roting, men hvordan det kan bli et forhold mellom oss. Jeg er forresten 20 år, og har liksom ikke noe særlig erfaring med forhold, da jeg er ganske sjenert og har minimal erfaring med å ”sjekke opp” jenter uten alkohol i blodet. Lenke til kommentar
W1n5t0n Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Vær deg selv, snakk om det som intresserer deg, ikke det du tror som vil intresere henne. Vær respektabel og hyggelig( Sånn jeg er, gammeldags men gir et godt førsteinntrykk.) Så glir det som regel rett fram. Lenke til kommentar
Marre-sama Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Er du ute etter forhold så er det bare en norm. Vær deg sjæl. Hvis du går fram på en måte som ikke er deg finner hun jo utav det før eller siden... Lenke til kommentar
cheec Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Prøv å få øyekontakt med henne og hold den i noen få sek. mens du smiler Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Prøv å få øyekontakt med henne og hold den i noen få sek. mens du smiler Om du vil fremstå som en creepy despo, gjør det han sa. Nei, vær bad-boy, still opp i utvaska, oppskåret jeans og HA skinnjakke. Ta med deg en flaske med Jack, og ignorer henne fullstendig. Legg etter hvert ut om hvor mange du har ligget med, og hvilke syke stunts du har gjort med Harleyen. Og husk kondom, lykke til. Endret 22. desember 2010 av Pliscin 2 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Prøv å få øyekontakt med henne og hold den i noen få sek. mens du smiler Støtter denne, men ikke mens en av dere prater. Hvis for eksempel noen andre i rommet prater og du får øyekontakt, så prøv å hold den i noen sekunder og smil om du kan det. Ellers gjør det jo ingenting om du prater litt osv. Hvis du ikke sier noe som helst, men smiler til henne, så skjønner hun nok at du er interessert, men det blir bare med det. Så selv om du er litt sjenert og ikke tar initiativet til å starte samtaler, så i hvert fall prøv å få frem din egen mening om det de andre prater om. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Vær trygg på deg selv og framstår som en selvsikker person med mye spennende å by på. Ikke virk deseperat og ikke gå inn med intensjoner om at det skal skje noe. Det vil nok bli mislykket dersom du prøver for hardt allerede fra starten av. Smil mye og vis at du er en positiv person. Folk generelt liker å omgåes positive mennesker som utstråler trygghet, og det vil nok denne jenta også like. Nå er det forskjell på å leke positiv og å være positiv, men jeg mener at alle mennesker kan bli positiv bare de vil. Et eksempel.. en jente jeg begynte å like ganske godt var utrolig positiv og det virket som hun strålte av livsglede - akkurat slik jeg liker det. Jeg elsker å omgåes mennesker med masse humor og folk som ikke er redde for å drite seg ut. Etterhvert som en del uker gikk, og positiviteten hennes forsvant totalt, så endret også inntrykket jeg hadde av henne totalt også. Gikk fra å være en blid, omgjengelig og hyggelig jente til å bare være totalt bitch. Poenget er at førsteinntrykket av utståling har utrolig mye å si for om den andre personen vil like deg eller ikke. Jeg sier ikke du skal leke positiv eller være noe du ikke er. Alle mennesker har positive sider i seg, så bruk dem og ta dem frem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå