Gå til innhold

PDF skrive program

Kimlorentz

Anbefalte innlegg

Jeg driver å lage guider og diverse og trenger en pdf skrive program som gir meg muligheter til å sette inn effekter og diverse.

Planen var å lage diverse hobby prosjekt guider samt foto redigerings guider i pdf filer som kan deles på alle type pc samt ipad.

Noen som kjenner til et bra program til dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kva meiner du med «effekter»?

Personleg hadde eg nok brukt LaTeX (eller ConTeXt), men det er fordi eg kan det og liker å bruke det, ikkje nødvendigvis fordi det er det beste verktøyet for jobben (eg trur kanskje ikkje det). Det kan òg vere noko tungvint å kome i gang med desse. Uansett kan eg nemne at me har ein LaTeX-tråd, om du (eller andre) skulle vere interessert.

LibreOffice er ein vanleg kontorpakke, omlag som Microsoft Office, og det burde vere greit å bruke.

Eit tredje type alternativ kan vere Scribus. Det er eit litt anna type program enn LibreOffice, og eigentleg meint for trykksaker (brosjyrer, bøker o.l), men det kan nok brukast. T.d. er manualen for Scribus (eksempelkapittel kan lastast ned her) laga i Scribus, om eg ikkje tek heilt feil.

Lenke til kommentar

Kva meiner du med «effekter»?

Personleg hadde eg nok brukt LaTeX (eller ConTeXt), men det er fordi eg kan det og liker å bruke det, ikkje nødvendigvis fordi det er det beste verktøyet for jobben (eg trur kanskje ikkje det). Det kan òg vere noko tungvint å kome i gang med desse. Uansett kan eg nemne at me har ein LaTeX-tråd, om du (eller andre) skulle vere interessert.

LibreOffice er ein vanleg kontorpakke, omlag som Microsoft Office, og det burde vere greit å bruke.

Eit tredje type alternativ kan vere Scribus. Det er eit litt anna type program enn LibreOffice, og eigentleg meint for trykksaker (brosjyrer, bøker o.l), men det kan nok brukast. T.d. er manualen for Scribus (eksempelkapittel kan lastast ned her) laga i Scribus, om eg ikkje tek heilt feil.

Jeg fant en PDF fil på nettet angående Photoshop og likte oppsettet han hadde laget, tenkte å ha noe lignende for meg selv. Kopi av noen sider finner du under her.

Untitled-2.jpg

Vil og ha det mulig for de som laster ned min pdf og merke eller søke etter tekst i pdf filen.

Endret av Kimlorentz
Lenke til kommentar

Bok skrive av Scott Kelby? Kan vere laga i InDesign, som er eit program i same kategori som Scribus.

Ja den er skrevet at Scott Kelby, veldig flink fyr, skal ta en titt på dette programmet.

Viss den er rett blir det ganske gøyt å lage proffe pdf filer samt kansje en oppdatering av min hjemmeside tips sider.

Takk skal du ha.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...