kennethmoe Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 hoi , Har da tenkt til å kjøpe meg pc etter jul. det blir da gaming pc. Har tenkt til å gi rundt 7 lapper. Hadde vært fint om dere kom med noen forslag , helst ferdig konfigurert. (: Har hatt et annet emne oppe her på hjelp til kjøp og salg av pc. men ble da ikke helt sikker på hvilken data jeg burde kjøpe. Håper på svar kjapt. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 hoi , Har da tenkt til å kjøpe meg pc etter jul. det blir da gaming pc. Har tenkt til å gi rundt 7 lapper. Hadde vært fint om dere kom med noen forslag , helst ferdig konfigurert. (: Har hatt et annet emne oppe her på hjelp til kjøp og salg av pc. men ble da ikke helt sikker på hvilken data jeg burde kjøpe. Håper på svar kjapt. Skal du ha med mus, tastatur, skjer og os? Lenke til kommentar
kennethmoe Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 nei skal ikke ha med mus skjerm og tastatur Lenke til kommentar
Kaffesau Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 hvis du skal bygge selv kan du f.eks sjekke7k gaming. Hvis ikke kan du sjekke komplett og konfigurere derfra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Komplett's monthly gamer er et godt valg vist du vil ha en ferdig bygget pc: http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10180 Fjerne alt du ikke trenger (mus, tastatur, skjerm, spill og høytalere). Legg til AMD Phenom II X4 965 Black Edition Quad Core, 3,4Ghz, AM3, 8MB, 125W, Boxed og du havner rett under 7000 :-) Lenke til kommentar
andylove Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Selv har jeg kjørt på Fractal Design R3 Corsair CX600 (denne bør vel holde en god stund fremover) AMD HD6870 Intel Core i5 660 4GB RAM (blir å oppgradere utover) 500GB 7200 WD Black series. (blir å erstatte med SSD) ASUS P7P55D-E LX CM Hyper 212 plus (billig og gode tilbakemeldinger) Dette føler jeg er en forsvarlig rigg til en liten penge. Prosessoren er rask men ikke 4 kjerner. Hovedkortet er enkelt og billig. PSU er av god kvalitet og bør holde lenge. 6870 er vel generelt et svært god kjøp. Ram får man aldri nok av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå