Larbjo22 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hei Har en ca 2 år gammel fujitsu simens bærbar pc som plutselig ikke fungerer. pcen starter men bruker veldig lang tid på å starte opp. (ca 5 min) og når jeg får på pcen låser den seg og ingenting fungerer. Forstår ikke hva som har skjedd og det virker som windows streiker konstant. får av og til opp at windows utforsker har sluttet og virket og skjermen blir hvit. Noen forslag? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Merkelig at den helt plutselig har begynt å streike. Har du gjort noe uvanlig med den i det siste; installert noen nye programmer du ikke har brukt før, evt utført handlinger som kan ha skaffet deg virus? Etpar spørsmål: Hvor mye RAM har du? Kjører du Disk Cleanup og Defragmentering regelmessig? Hvis du har 2GB RAM eller mindre vil systemet bli tregt etterhvert som det samler opp skrot. Hvis du hverken kjører cleanup eller defragmentering vil du heller ikke bli kvitt skrotet, og det akkumuleres til det til slutt blir mangel på ressurser. Tror ikke dette er årsaken til problemene dine, men det er verdt å prøve ut Håkon Lenke til kommentar
Larbjo22 Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 jeg kjører disk cleanup ofte, å pcen fungerte bra i sikkertsmodus, mens i vanlig modus får jeg bare opp etterhvert at windows prossesen har sluttet og fungere og restarter den. jeg har 4 gb ram og jeg har en følese at det er et problem med windows eller et virus, men får ikke til å starte opp et virusprogram, pcen bare låser seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå