Gå til innhold

Spotify på iphone - mye bruk av plass?

Anbefalte innlegg

Hey, har skaffet meg spotify premium nå, og vil gjerne legge inn masse sanger gjennom offline modusen. Hvor mye plass på telefonen vil dette ta i forhold til å ha sanger på "ipod" applikasjonen? Har helt full iphone, og vil det være slik at, sletter jeg 1000 sanger fra iphonen, vil jeg da ha plass til 1000 sanger på offline modusen?

Endret av Mariofrans
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen mulighet i offline modusen for å velge bitrate?

Du kan velge dette ved å på Settings (i Spotify) og scrolle ned til "Stream" og "Sync". Her kan du velge mellom Low Bandwidth eller High Quality. Du kan også velge om du vil synkronisere over 2G/3G istedenfor kun over trådløst nettverk.

Lenke til kommentar

Er det noen mulighet i offline modusen for å velge bitrate?

Du kan velge dette ved å på Settings (i Spotify) og scrolle ned til "Stream" og "Sync". Her kan du velge mellom Low Bandwidth eller High Quality. Du kan også velge om du vil synkronisere over 2G/3G istedenfor kun over trådløst nettverk.

Perfekt! :D da kan jeg laste inn all drittmusikken jeg vil ha, regner med at "low bandwith" ikke tar så mye plass :D, så kan jeg ta GODSANGENE i høy kvalitet :)

Endret av Mariofrans
Lenke til kommentar

Perfekt! :D da kan jeg laste inn all drittmusikken jeg vil ha, regner med at "low bandwith" ikke tar så mye plass :D, så kan jeg ta GODSANGENE i høy kvalitet :)

Jeg har lagret alle mine sanger (for øyeblikket nøyaktig 600 stykk) i lav kvalitet, og dette tar 2.49 GB plass på iPhonen. Ikke verst. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...