Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ingen rabatt på behandling hos tannlege

sofiepett

Anbefalte innlegg

Hei!

For litt siden fant jeg ut at jeg hadde mista ei fylling i en av tennene mine.

Det har seg sånn at jeg studerer i Oslo, men har folkeregistrert adresse et annet sted. - Og da er det visst et problem å få rabatt ved tannlegene.. (Jeg er 19 år, så jeg skal ha rabatt på 75% av behandlingen).

Jeg har hatt 3 samtaler, med 3 forskjellige kontor. Den første var min forrige tannlege som hadde fylt fyllingen som datt ut, tannlegekontoret på Tøyen og sist tannlege-akutten på Galleriet i Oslo.

Siden jeg er student så ville jeg gjerne forhøre meg hvordan det var, fordi det virket ikke som at noen på kontorene visste en dritt. Så jeg lurer på om det faktisk er slik at det bare er de som er "oslo-barn" (som hun siste sa) som får behandling til rabattert pris?

Jeg er kjempeblakk i og med at jeg er student og det er jul, så vil helst ikke måtte betale flere lapper for å få fikset på noe som i utgangspunktet aldri skulle ha skjedd etter noen måneder.

Vel, ble litt kronglete dette her, men håper dere forstår hva jeg mener?

God, billig tannlege i Oslo som har åpent nå i jula? Skulle helst ha fått gjort det så fort som

mulig, for det begynner seriøst lukte råttent av ånden min. Grøss og gru!

Hilsen Sofie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...