Gå til innhold

Burde jeg spille WoW igjen?

Spille WoW igjen?  

93 stemmer

1. 1. Spille WoW igjen?

Anbefalte innlegg

De er jo delt ut på flere servere da!!!

Virkelig?

Jeg som har hele tiden hørt at wow er så enestående fordi alt er på en server.

Ja det er delt på en dunge med servere. For å forhindre at alt i "verdenen" er overfyls av spillere, og for at det ikke skal lagge osv. Kan jo få ens egen pc til å gå i lufta fordi den ikke hadde greid å håndtere det. Nei, du har nokk hørt at det har flest spillere :new_woot:

Facepalm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For min del blir det for galt å sitte 6-7 timer 3-4 ganger i uka å raide... Jeg spiller nå Call of duty, der er det bare å starte spillet å slakte for fote uten at noen blir sure fordi man ikke har flasks, food, potions og whatnot...

Man kan jo seff spille PvP men om man skal ha det gøy må man nesten grinde seg en level 29, 39 o.s.v...

Så jeg gidder ikke spille Wow mer nå som cata er ute, for min del er det for mye å sette seg inn i med tanke på å kunne raide.

Og oppdage de nye plassene kan vel forsåvidt være gøy, det ksla visst være en del av de :p

Å si at du må ha flasks, food, potions og twinks for å nyte wow blir som å si at du må ha AK47 med Fall-camo hvis ikke blir alle sinte og irritable.

Med andre ord:

Ikke post dritt du ikke har peiling på, for det hjelper ikke trådstarteren på noen måte og folk her inne innser hvor retarderte postene dine er og vil etterhvert facepalme hver gang de ser avataren din, slik som Detectable.

Wow, jeg må si det at du virkelig må ha tatt deg nær av det jeg har skrevet :dontgetit:

Jeg skal la deg være i fred med levlinga gutt, ta det bare heeeelt med ro ;)

Lenke til kommentar

Ok, for ikke å såre de sarte sjelene deres kan jeg jo si det slik da...

Jeg synes WoW er for tidkrevende til å gidde å spille det mer...

Det og i tillegg er det en del å sette seg inn i for å få noe ut av spillet...

Det kan da umulig være dumt sagt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...