Gå til innhold

Burde jeg spille WoW igjen?

Spille WoW igjen?  

93 stemmer

1. 1. Spille WoW igjen?

Anbefalte innlegg

Slutt med gaming, sats på skole ;)

Hvor lang tid skal det ta for folk å få med seg dette, jeg er ikke gamer typen, jeg vil bare legge dette til i min hobby liste, jeg fokuserer MEST på skolen uansett, jeg invisterer i min fremtid ved å tilegne meg kunnskap på skolen! Jeg vill ha en god framtid, nei! Jeg SKAL ha!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da måtte man faktisk være god for å få gear og sånne ting.

Nei, man måtte kunne samle sammen 40 personer online samtidig.

Ikke krangle, dere har begge rett. En skal fokusere på skole og utdanning for å kunne skaffe seg en god fremtid, men man må også gjøre det en liker og syns er morsomt, å balansere disse tingene. Ikke glem at livet er en gave en aldri vet hvor lenge vare. :thumbup:

Lenke til kommentar

For min del blir det for galt å sitte 6-7 timer 3-4 ganger i uka å raide... Jeg spiller nå Call of duty, der er det bare å starte spillet å slakte for fote uten at noen blir sure fordi man ikke har flasks, food, potions og whatnot...

Man kan jo seff spille PvP men om man skal ha det gøy må man nesten grinde seg en level 29, 39 o.s.v...

Så jeg for min del gidder ikke spille Wow mer nå som cata er ute, for min del er det for mye å sette seg inn i med tanke på å kunne raide.

Og oppdage de nye plassene kan vel forsåvidt være gøy, det skal visst være en del av de :p

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Slutt med gaming, sats på skole ;)

Hva faen er det for en idiotisk kommentar? Skal han sitte med skolegreier fra når han står opp til han legger seg? :|

Om du leter etter en idiotisk kommentar så vil jeg heller vise til den jeg quoter nå.

Åh? Forklar.

Jeg mener nå det sier seg selv, men;

Du sier at "Sats på skolen" er en idiotisk kommentar?

Det er da vel bedre å satse på skolen enn å satse på gaming.

Mulig poenget ditt er at man kan spille i tillegg til skolen, og at man ikke skal dedikere livet sitt til skole, men det er fortsatt LANGT ifra en idiotisk kommentar, imo :)

EDIT: Jeg håper du bruker ditt 1000'ende innlegg på meg! :D

Endret av Ch : )
Lenke til kommentar

De er jo delt ut på flere servere da!!!

Virkelig?

Jeg som har hele tiden hørt at wow er så enestående fordi alt er på en server.

Ja det er delt på en dunge med servere. For å forhindre at alt i "verdenen" er overfyls av spillere, og for at det ikke skal lagge osv. Kan jo få ens egen pc til å gå i lufta fordi den ikke hadde greid å håndtere det. Nei, du har nokk hørt at det har flest spillere :new_woot:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...