Gå til innhold

Spørsmål ang. Trener-kurs


Ashraf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har gjort det. Mens treneren sier at jeg må ta kontakt med mange andre.

 

Med klubben, mener du lederne for KLUBBEN, avdelingen (idrett hvis annet enn Fotball er der) eller lagleder for årsgruppen?

 

Har i tillegg kjøpt en bok om Coaching.

 

Lagspill, læring og ledelse.

Lenke til kommentar

Klubbstyret må sette deg opp som trener på et av lagene. Det er deres oppgave å gjøre, det er alt jeg er sikker på.

 

For det første spiller ikke j11/j12 gruppen finaler i NC, de deltar bare i et gruppespill til de blir 13 og spiller på 11'er bane. Men det er veldig viktig å lære seg treneteknikker samtidig som du å forstå at du ikke vinner finaler etter finaler uten gode spillere, uavhengig hvordan du trener de.

 

Har også lyst til å bli trener, men er nå 17 og gnir fortsatt på en dommerkarriere. Vi får se etter når jeg kommer opp i divisjonene, at jeg får mer tid til andre ting innad fotballen.

Lenke til kommentar

Nå er jeg bare dommer, så jeg kan ikke svare relativt sikkert på alle spørsmålene dine. Men nei, det er ingen aldersgrupper som offisielt spiller 11'er fotball før de spiller på j13 eller g13. Boken din er nok veldig viktig, men det er til syvende og slutt din og spillerenes personlighet som avgjør resultatet på banen. Tror ikke du blir direkte ansatt i NFF, heller klubben din. Du må nok registrere deg i NFF, men det får du informasjon av klubben din.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...