jaricho Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg har veldig lyst på photoshop, for å fikse på bilder og stuff, men så var det et pengeproblem - dette programet koster veldig mye, og vil helst ha det kjempebillig eller gratis - men hvordan? Også var det Sony vegas, har lyst på det til å redigere spill-videoer, trampolinevideoer og musikkvideoer for skole. Også var det detta stygge pengegreiene -.- Har folk i klassen som har hacket det, men hvordan får man detta billig, eller helst gratis? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Photoshop kan du kjøpe relativt billeg (~1600kr) om du kjøper studentlisens: http://store2.adobe.com/cfusion/store/html/index.cfm?store=OLS-EDU-EU&event=displayEduConditions&nr=0 Det finst studentversjonar av Vegas og, men eg klarte ikkje finne ut om desse er tilgjengeleg i Noreg. I tillegg finst det nokre litt enklare versjonar av Vegas, Vegas Movie Studio, som koster under tusenlappen. Desse har då færre funksjonar enn storebroren, Vegas Pro. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Tusen takk for at du prøver å hjelpe meg, men 1600kr blir nok litt i største laget når jeg ikke har jobb (er ikke gammel nok til å få heller:() Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå