kingoslo Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Heisann, Jeg satt i Windows. Plugget telefonen min inn i USB porten ved siden av musen, og da jeg skulle jobbet videre responderte ikke datamaskinen på input fra musen. Musen er optisk, og lyset under musen lyser som normalt, men OS tar ikke input fra musen lengere. SÅ fant jeg ut at OS rett og slett ikke tar input fra noen av USB portene mine. Den gir output alright, lyset under musen lyser, og telefonen min lader seg opp, men den kan liksom ikke ta imot input. Den finner ikke mobilen eller musen. Jeg har WIN Vista. Skjønner ikke no. Hjelp! Mvh, Marius Endret 21. desember 2010 av kingoslo Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Prøv med en linux live cd å se om musen virker da Lenke til kommentar
kingoslo Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Hei, Jeg har hørt om linux. er ikke det et operativsystem ellerno? Hvor får jeg fatt i en linux live cd? Og hva gjør jeg med den? Linux fungerer vel ikke i MS Windows?M Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 En linux live cd er en versjon av linux du kan kjøre direkte i fra cd/dvd UTEN å måtte installere noe som helst. Lenke til kommentar
kingoslo Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) En linux live cd er en versjon av linux du kan kjøre direkte i fra cd/dvd UTEN å måtte installere noe som helst. Hvor får jeg tak i en? Jeg har hørt om noe som heter Ubuntu.M Endret 21. desember 2010 av kingoslo Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Har du forsøkt bare å starte Windows på nytt? Lenke til kommentar
kingoslo Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Har du forsøkt bare å starte Windows på nytt? Ja.M Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 En linux live cd er en versjon av linux du kan kjøre direkte i fra cd/dvd UTEN å måtte installere noe som helst. Hvor får jeg tak i en? Jeg har hørt om noe som heter Ubuntu.M Her finner du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå