Mompen Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hei! Er dette i det hele tatt mulig? Har en D-Link DIR 615 liggendes, og der jeg leier er det trådløst nettverk (sikret). Jeg lurte på om det er noen måte for routern å motta for så å sende videre enten via kabel eller trådløst. Tenkte på å koble på en stasjonær pc samt Xbox som ikke har noen WLAN-tilkobling Takker for svar! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Det er fint mulig! Det du gjør er å markere den trådløse nettverkskortet og kabel nettverkskortet i "nettverkstilkoblinger" (Dersom du ikke finner det, post OS så kan jeg hjelpe deg). Når du har markert de to velger du: "opprett bro mellom tilkoblinger" (pass på at du høyreklikker på en av de markerte). Tror jeg missforsto hva du mente trådstarter, beklager innlegget mitt og hør på personen under. Det du må gjøre er å finne ut hvilken hardware version du har. Det finner du under routeren på en klistrelapp i sølv. Hos meg står det noe slikt: HW version: B2. Endret 21. desember 2010 av Gjest Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Sjekk om din versjon av DIR-615 støttes av dd-wrt. I såfall kan du sette den opp som repeater eller klient. Endret 21. desember 2010 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Den støtter dd-wrt, la7dfa.com Og HW-versjon er D1! Skal se hva jeg får til. Takker for hjelpen begge to! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Den støtter dd-wrt, la7dfa.com Og HW-versjon er D1! Skal se hva jeg får til. Takker for hjelpen begge to! Den er støttet som du sier med HW-versjon D1 ja! Husk å sette tråden som løst hvis / når du har løst problemet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå