Gå til innhold

Burde jeg kjøpe Ipad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forskjellene er i all hovedsak skjermen, i tillegg til mulighet til å koble til 3G. Om du burde kjøpe kan ingen av oss svare på, fordi du ikke har fortalt om behovet ditt.

det vet jeg, men er det noe annet den har som ikke touch har? og jeg vil bare vite om den er verdt penga, eller om det bare er waste of money hvis jeg har en ipod touch 4g allerede.

men i hvertfall, så vil jeg bruke den til å se på youtube, spille, og surfe på nettet, det er de tre tingene jeg vil bruke den til, så er den virkelig verdt det?

Endret av speedskater
Lenke til kommentar

Hvis du ikke visste det allerede, så er en iPad ganske mye større enn en iPod Touch. Du vil dermed få mye større skjerm, og mer plass til å se film, spille og surfe. Det er mer behagelig å legge seg på sofaen med en iPad og lese nyheter/en bok/se på en film, enn å gjøre det samme med en iPod Touch/iPhone.

Men, hvis du ikke ha den med en gang, ville jeg ha ventet til rundt februar/mars da det ryktes å komme en ny utgave.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke visste det allerede, så er en iPad ganske mye større enn en iPod Touch. Du vil dermed få mye større skjerm, og mer plass til å se film, spille og surfe. Det er mer behagelig å legge seg på sofaen med en iPad og lese nyheter/en bok/se på en film, enn å gjøre det samme med en iPod Touch/iPhone.

Men, hvis du ikke ha den med en gang, ville jeg ha ventet til rundt februar/mars da det ryktes å komme en ny utgave.

JA, jeg vet den har større skjerm..... og jeg vet det skal komme en ny, i april (har jeg hørt)

men er den raskere tror du? eller er det noe annet du vet om den?

Lenke til kommentar

men er den raskere tror du? eller er det noe annet du vet om den?

Ingen vet noe om neste iPad, men mange tror den vil være raskere (inkl. mer minne), ha kamera også på fremsiden (for FaceTime og lignende), bedre skjerm og lignende. Et søk på "ipad 2 rumours" burde gi deg litt å lese på. I mine øyne er den verdt å vente på, men hva du gjør blir helt opp til deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg har en iPad, og må si det er lite som forsvarer den høye prisen, i stedet bare for å bruke laptopen(som kan gjør det samme + mer) :-)

Lenke til kommentar

Jeg har en iPad, og må si det er lite som forsvarer den høye prisen, i stedet bare for å bruke laptopen(som kan gjør det samme + mer) :-)

så den er ikke den beste? men hvordan fungerer den ellers? er den grei å sitte med i sofan og er den grei å skrive med (ikke lange tekster så klart) men bare korte setninger? og vet du om det går ann å få flash på den? (jailbreaka)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Av tabletsa vil jeg si det er den absolutt beste, det jeg mener er at den ikke vært den prisen du betaler er lav nok til at det blir et godt argument for å erstatte pcen.

Uansett, den var langt bedre å skrive med enn jeg hadde trodd, og til surfing er den helt topp (sett bortifra flash), til filmtitting er den også grei å bruke.

Er fryktelig lite jailbreaks til 4.2.1 ute akkuratt nå, har derfor ikke prøvd noe slik, enda :tease:

Lenke til kommentar

Personlig synnes jeg det er et par ting som fortsatt ikke er helt 100% på Ipad :

*Størrelsen : Vet ikke om det bare er meg, men tror jeg hadde foretrukket en versjon som har kunnet utvidet seg ved behov. Kanskje et par år fremover.

*Vekt : Selv om den ikke veier alt for mye, er det mange som synnes den er litt for tung.

Som andre har påpekt her i tråden vil nok mange greie seg fint med en bærbar pc med touchscreen i steden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...