Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tråden om bagger/vesker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaring med M&W Traveller? Er på utkikk etter en bag, med bra kvalitet siden den forrige jeg ga en del penger for, bare holdt i litt over to år. Har også sett på saddleback, men bagen frå M&W frister mer, pga de mange lure funksjonene. Syns saddleback baggene er pene, men det virker tungvindt å bruke de til hverdagsbruk, med tanke på hvordan man åpner og lukker de.

Hvis noen andre har noen bedre alternativer så er det bare si ifra, men er ikke interessert i å bruke noe særlig mer enn det m&w baggen koster.

Endret av zlattan
Lenke til kommentar

Alliha: Vesker av 100% skinn er gjerne ganske dyre, men vesker av lerret e.l. behøver derimot ikke være så dyrt.

Filson har jo en del av stoff (med lærdetaljer) som ikke er så dyrt.

spinkeljaevel: Tatt prisen i betraktning er det ikke ille, men du trenger ikke å spare veldig lenge før du heller kan kjøpe noe fra f.eks. Filson, som også vil vare mye lengre og mest sannsynlig ha et helt annet kvalitetsinntrykk.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis jeg sier jeg er på utkikk etter en bag som skal kunne inneholde en 13" laptop, lader og 1-2 skolebøker (200-300 sider) uten å se ut som en treåring har stappet den full, har dere noe å anbefale da? Det jeg finner av messenger bags til overkommelige priser er jo så latterlige små ... Noen klarer ikke å få plass til laptopen engang.

Denne med andre dimensjoner er mer eller mindre akkurat hva jeg er ute etter, dog helst med en mørkere brunfarge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...