August. Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Gjorde et impulskjøp idag og bestilte en bag fra Trondheims-baserte PM. Har lenge lett etter en skinnveske som dette og som i tillegg ikke koster stort. Hva tenker dere om den? Endret 30. januar 2011 av Jottnegen Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Fin den. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Jottnegen: Liker den. Hvordan er kvaliteten på skinnet? EDIT: Du har nok ikke mottatt den enda. Endret 30. januar 2011 av Sir.Jacobs Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Det står forbausende lite om skinnet på nettshoppen dems. Not impressed! Vesken ser dog pen ut, selv om det kanskje ikke er en favoritt her i gården. Lenke til kommentar
August. Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg er litt usikker på skinnet selv, men ifølge læreren min (som har den) er kvaliteten god. Er en smule skeptisk tough. Vi får se når jeg får den. Forhåpentligvis dukker den opp på døren min iløpet av de neste dagene, med mindre preget krever en uke ekstra. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Nyttig å vite: http://www.youtube.com/watch?v=mf-DGKUNffI Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 That's why I hide everything In my ASS Jeg lo. Lenke til kommentar
zlattan Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Noen som har erfaring med M&W Traveller? Er på utkikk etter en bag, med bra kvalitet siden den forrige jeg ga en del penger for, bare holdt i litt over to år. Har også sett på saddleback, men bagen frå M&W frister mer, pga de mange lure funksjonene. Syns saddleback baggene er pene, men det virker tungvindt å bruke de til hverdagsbruk, med tanke på hvordan man åpner og lukker de. Hvis noen andre har noen bedre alternativer så er det bare si ifra, men er ikke interessert i å bruke noe særlig mer enn det m&w baggen koster. Endret 2. februar 2011 av zlattan Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Noen som har forslag til en gym bag? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Hva som helst duffle. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Eller holldal. Du kan sjekke ut Ernest Alexander, Mulberry og Saddleback Leather. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Kva er eigentleg dealen med at stilege vesker skal kosta så frykteleg mykje? Suge å var student og bu aleine. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Noen som har kjøpt/vil kjøpe denne? Svært nysgjerrig på hvor dårlig kvaliteten er. I mine øyne ser selve baggen grei ut, spesielt med tanke på pris. Endret 2. februar 2011 av spinkeljaevel Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Alliha: Vesker av 100% skinn er gjerne ganske dyre, men vesker av lerret e.l. behøver derimot ikke være så dyrt. Filson har jo en del av stoff (med lærdetaljer) som ikke er så dyrt. spinkeljaevel: Tatt prisen i betraktning er det ikke ille, men du trenger ikke å spare veldig lenge før du heller kan kjøpe noe fra f.eks. Filson, som også vil vare mye lengre og mest sannsynlig ha et helt annet kvalitetsinntrykk. Endret 2. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Neat. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Du kan jo se om du finner noe du liker her: http://shop.millscanvas.com/index.html Jeg har selv litt lyst på ne flight eller office bag. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Hvis jeg sier jeg er på utkikk etter en bag som skal kunne inneholde en 13" laptop, lader og 1-2 skolebøker (200-300 sider) uten å se ut som en treåring har stappet den full, har dere noe å anbefale da? Det jeg finner av messenger bags til overkommelige priser er jo så latterlige små ... Noen klarer ikke å få plass til laptopen engang. Denne med andre dimensjoner er mer eller mindre akkurat hva jeg er ute etter, dog helst med en mørkere brunfarge. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Filson 257, personlig liker jeg Otter Green best. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Filson 257 står høyt på min innkjøpsliste! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Synes den her fra Filson var ganske fin (gikk ikke an å legge inn bilde) synd den er litt i dyreste laget for min del atm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå