henrikwl Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 «Slipset mitt er ikke no' piss, for det er en krokodillet**s» -Luxus Leverpostei. Ingen fan av krokodilleskinn personlig, men det er jo som så mye annet en smakssak. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Synes krokodilleskinn kan være om det er belte eller klokkereim, men en hel man purse blir fort overkill. Nå hadde jeg personlig heller aldri gått med en tote eller hva nå enn det kalles. Endret 7. januar 2011 av Vowels 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Sikkert mange som ikke vet hva du snakker om når du snakker om Crate's. Så er sikkert kjekt med en link. Nå er det ikke akkurat rakettforskning å finne det ut heller da. Er ikke vanskeligere enn å skrive "Crane's Filson" i Google, og da får du det med en gang. Dersom man i tillegg har bommet på navnet slik jeg gjorde, og skrevet "Crate's Filson", så finner man det. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Synes krokodilleskinn kan være om det er belte eller klokkereim, men en hel man purse blir fort overkill. Nå hadde jeg personlig heller aldri gått med en tote eller hva nå enn det kalles. Tote er jo en flott type veske. Han her har som mål å lage maskuline vesker og har noen pene totes, f.eks. disse: Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Joa, fine de der. Men synes fortsatt de passer mye bedre til kvinner. Hvorfor ikke bare bruke en messenger bag? Ser mye bedre ut og stjeler ikke maskuliniteten din Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Fordi en tote ser flott ut, spesielt på sommeren. Og den ser da minst like mannlig ut som en messenger bag. Synes totes passer bedre til menn enn til kvinner egentlig. Kvinner har så mange andre merkelige, fancy og spenstige vesker og kose seg med uansett. Endret 7. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Tote er jo en flott type veske. Han her har som mål å lage maskuline vesker og har noen pene totes. Takk for tipset av den siden, mye pent der. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Synes messenger bagen er spesielt sexy! Har siklet på bager derifra i et år nå, så lurer om jeg kanskje jeg skal prøve å bruke en proxy for første gang når sommeren begynner å nærmere seg Vowels: Mer overbevisningsmateriell: Heeeelt sikker på at du ikke har lyst på en tote..? Elsker fargen på læret på den siste. Endret 7. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Som sagt er de fine, men kan ikke se for meg selv gå med en slik. Den øverste kunne blitt brukt om jeg skulle på piknik, men aldri ellers. Om det er snakk om å bruke den til å ha diverse ting i når man feks skal på skolen er det blånekt. Mye bra på siden forresten, spesielt messenger baggene i navy og skinn. Pluss at backpacken var jævelig kul Endret 7. januar 2011 av Vowels Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Okey, innser når slaget er tapt. Er veldig fan av filosofien og stilen til Ernest Alexander. It's all about .. How does it feel around the shoulder. How does it look when you're rushing across the street to catch a cab. When you open up the flap and you reach inside - how does the lining look like? Is there a flash of color that says something about your personality? 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hvorfor skal du gå rundt å bære på de sakene der når du kan ha den på skulderen? Jeg ville ikke gått med det til annet enn tur på stranden. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) En del totes har jo skulderreim du kan feste på også. Jeg skjønner hvorfor du tenker som du gjør, men du glemmer én essensiell ting: Det ser mye kulere ut når man går på gata bærende på en pissdyr veske som om det var en plastpose til 50 øre! 100% seriøst: Jeg hater når messenger bags begynner å hoppe rundt og leve sitt eget liv. Merker jeg blir 70 år i hofta etter 1 time med slik mishandling. Der kommer totes inn i bildet! Endret 7. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Personlig syns jeg totes ofte blir i overkant femi. Det ser stort sett ut som damevesker. 5 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Har sett litt på Filson, og synes nesten 256 er finere en 257. Tror 257 kan bli litt stor, har også sett på mange bilder av den. Filson 256 er samme version, bare 5 cm smalere. Endret 8. januar 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ligger en tråd på SF med en samling av ganske mange bilder av diverse Filson. Lagt ut av brukerne selv, som også viser farger etc. Verdt å ta en titt der før du bestiller. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Ligger en tråd på SF med en samling av ganske mange bilder av diverse Filson. Lagt ut av brukerne selv, som også viser farger etc. Verdt å ta en titt der før du bestiller. Det var Styleforum jeg brukte for å skjekke størrelser, bilder, farger. Ganske mange tråder om Filson der. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Kjøpte meg briefcase i dag. Det var det "beste" bildet jeg fant av den på nett... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Så ikke dum ut den! Hvilken produsent er det? Hvor mye måtte du ut med? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Den er fra Bric's Life serien. Men jeg fant den ikke på siden. Den var ikke så gal pris på den. Tror den kom på rundt 1200,- det var jo 10% salg Endret 15. januar 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Har noen forslag til messengerbag/briefcase til bruk på skole (må ha plass til PC/lader, matsboks og et par bøker)? Noe a la dette: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå