Need44speed Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Ah, det var visst bakershoe jeg bestilte fra, ikke cranes! kan anbefale bakershoe da iallefall Endret 29. januar 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Takk, fint med flere forslag :-) Endret 29. januar 2013 av JorgenH Lenke til kommentar
gard. Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg tenker å benytte meg av filsonguy i løpet av de kommende ukene, dog til USA, og ikke Norge. Men spurte han om fraktkostnader til Norge for en medium duffle, og da var det $53 med USPS. Så om den kommer seg under tollgrensa, er nok han den rimeligste! Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Vurderte også han, men han fikk ikke inn Filson 257 før i midten av februar, og jeg trenger ny bag så fort som mulig. Hvis han har grønn eller brun kan vel også det være et alternativ, selv om tan er desidert penest. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 angående medum duffle kunne jeg tenkt meg en sånn til reiser. Er det stor sjanse for at den ville blitt stjålet fra rullebåndet på flyplassen? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Kanskje hvis den var fra et mer kjent merke, som Louis Voutton eller Mullberry, men jeg tviler på at en Filson-bag har så stor sjanse for å bli stjålet. Men for all del, det kan godt hende jeg tar riv ruskende feil. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Filson sine duffles skiller vel seg ikke merkverdig ut utseendemessig ifra andre duffles, så tviler på at det er førstepri. blant alle gutta som stjeler på flyplasser. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg må innrømme at jeg tviler på at rumenske tyvbander som drar på turne for å fylle en varebil vet hva Filson er. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 28. april 2013 Rapporter Del Skrevet 28. april 2013 Ah, det var visst bakershoe jeg bestilte fra, ikke cranes! kan anbefale bakershoe da iallefall Bestilte også fra Bakershoe, var billigere derfra når jeg sjekket sist. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2013 Har en Filson 256 i beige som jeg ikke bruker, pent brukt, hint hint. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Synd den ikke er i grønn. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Har veldig lyst på denne baggen: Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 28. august 2013 Rapporter Del Skrevet 28. august 2013 Vurderer å gå til innkjøp av en skikkelig hverdags-bag og en skikkelig duffelbag. Vurdere sterk disse baggene fra Tusting. Clipper. Duffelbag. Totalt vil det komme på ca. 10-12k. Er det vært å legge så mye penger i disse baggene? Ser at de tilbyr service etter noen års bruk. Legger ved et par linker om service og sånt. Service. Besøk på fabrikken. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2013 Noen som husker hvor jeg får tak i Filson i Norge/Oslo?Skulle gjerne sett på Thin Cloth Briefcase. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 28. august 2013 Rapporter Del Skrevet 28. august 2013 Jegersekken ved Rådhusplassen hadde det. Men etter en lengre pause har Filson-lageret deres gått tomt, men de skulle si ifra til meg når de kjøper inn 256/257. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 28. august 2013 Rapporter Del Skrevet 28. august 2013 Høyer har vel noen modeller. Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 28. august 2013 Rapporter Del Skrevet 28. august 2013 Har en Filson 256 i beige som jeg ikke bruker, pent brukt, hint hint. Post/send meg noen bilder hvis du fortsatt har den Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 28. august 2013 Rapporter Del Skrevet 28. august 2013 Desverre solgt. Lenke til kommentar
baaabra Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Min andre halvdel har en Mulberry-veske i lyst skinn som har fått noen bruksmerker. Hva er den beste måten å vaske noe slikt med? Og har noen tips til etterbehandling? Hun fikk med en krem fra Collonil, er det noen som vet om dette er noe tess, eller har kanskje Saphir noe som kunne funket til vesker også? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Mener å ha lest et sted at blant annet Hermes bruker Saphir på veskene sine, så det er nok et godt alternativ. Kanskje renovateur kunne funket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå