Need44speed Skrevet 16. september 2012 Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 Noen forslag til en grei weekendbag? Må romme et håndkle, et par klesskift, kanskje et ekstra par sko, toalettsaker og mulighet for et sengesett/en liten sovepose. Synes Filson sine duffles ser ganske fine ut, men de ser også satans svære ut. Selv en small ser ut til å romme nok til en måned på tur... Small er faktisk ganske liten. Den passer sikkert til en helgetur. De har noen av baggene på Eger så du kan se hvordan de er. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Noen som har erfaring med QWSTION? Da gjerne 3-day travel bag. Synes den ser ganske fin ut og prisen er ikke alt for ille. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Hvem lager pene canvas-skuldervesker? Må romme noen bøker (opp til A4-størrelse), og gjerne et kamera (Leica M, omtrent lik størrelse som et speilløst systemkamera) og være uten lærdetaljer. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe denne sekken? Jeg klarer ikke å se hva det står.. Takk -Salbu Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe denne sekken? Jeg klarer ikke å se hva det står.. Det er en sekk fra Atelier de l'Armée, nærmere bestemt "Bag082", og den kan kjøpes her: http://atelierdelarm...ags/bag082.html Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Hvem lager pene canvas-skuldervesker? Må romme noen bøker (opp til A4-størrelse), og gjerne et kamera (Leica M, omtrent lik størrelse som et speilløst systemkamera) og være uten lærdetaljer. Det var en tråd om det på SF. Billingham har en del fint, men tror ikke du finner noe helt uten lær. Det er nesten umulig å finne med mindre du vil ha noe fra LowePro og lignende, og det er jo ikke direkte vakkert. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Hvem lager pene canvas-skuldervesker? Må romme noen bøker (opp til A4-størrelse), og gjerne et kamera (Leica M, omtrent lik størrelse som et speilløst systemkamera) og være uten lærdetaljer. Denne fra Barbour er uten lær Lenke til kommentar
wantlol2k Skrevet 13. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2012 Noen som har anelse om hvor man kan få tak i denne? http://collection.filippa-k.com/aw12/man/bags/laptop-bag?utm_campaign=sharing&utm_medium=permalink&utm_source=filippa-k.com&utm_content=laptop-bag Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2012 Noen som har erfaring med QWSTION? Da gjerne 3-day travel bag. Synes den ser ganske fin ut og prisen er ikke alt for ille. God kvalitet. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 14. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2012 Noen som vet hvor det er mulig å få kjøpt en klassisk/gammeldags koffert? En butikk i Oslo eller noe som selger dem? Lenke til kommentar
sawfish Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Hallo! Jeg skal ha en Pc-veske som er på 13", skal kunne ha 2 skolebøker, notatblokk og pc i den(såklar) makspris 700-1000 Stoff; alt, men helst skinn/lær Fyr løs! edit: fant en her! http://www.overstock.com/Clothing-Shoes/Latico-Heritage-Black-Leather-Laptop-Messenger-Bag/6575030/product.html Noen som har kjøpt fra dem før ? Endret 16. oktober 2012 av sawfish Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Jeg har lenge sett etter en veske som kan romme mitt beist av en pc, gambler på at noen har en fin en i tankene. Den må kunne romme min laptop med disse målene: 15.4" x 11.2" (40cm, 29 cm) Bortsett fra det vil den også romme en bok + notatblokk. Den kan koste hva den vil, så lenge den ser bra ut og kan brukes i business sammenheng. For å ikke bare spørre om råd, slenger jeg også ut to lenker til det jeg synes er meget pene vesker. http://www.kennethco...oductId=3072504 http://www.kennethco...oductId=3072509 Edit: Fant denne http://www.knomobags.com/eu/men/messenger-bags/bungo-messenger-leather-black-17-laptop-bag.html/ Som jeg synes er veldig fin - hvor absolutte er disse målene? Er det plass til en halv centimeter til ? Endret 18. oktober 2012 av Jofred Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Da er den ferdig, du kan lese anmeldelsen her. Endret 19. oktober 2012 av Rankiz 9 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Unektelig lekker. Du har sikkert svart på det før, men hvor mye kostet den alt i alt? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Hvordan er innsiden? Er det noen spesialdesignede lommer etc.? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 20. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Hvordan er innsiden? Er det noen spesialdesignede lommer etc.? Er to ganske store lommer på midtveggen til å ha småsaker i. Unektelig lekker. Du har sikkert svart på det før, men hvor mye kostet den alt i alt? Ble ganske dyr, men brukte en 15% rabattkode som jeg fikk. Han gikk med på å gi alle Styleforum medlemmer 15%, så hvis noen trenger rabattkoden send meg en PM. Endret 20. oktober 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Hvor mye er ganske dyr? 3k + ? Noen som vet om noen fine sleeve til Nexus 7 tabben? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 ^ William James 256 Availability: In stock $725.00 Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Jeg trenger en pen sekk til skolebruk (høgskole). Har hatt en skulderveske i over ett år nå, og begynner å bli lei av at den sklir ned hele tiden, og den blir svært tung og ukomfortabel når jeg har f.eks. pc eller loven med meg. Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå