Anti LFC Skrevet 17. august 2012 Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Hehe, burde sett den. Da var den bestilt i Large/Chestnut Edit: Hvor lang leveringstid kan jeg forvente? Endret 17. august 2012 av Anti LFC Lenke til kommentar
Flin Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Ser etter en ny bag som jeg skal bruke for det meste til skolebøker og slikt, men skulle gjerne hatt plass til en 15,3 " PC i den. ( 26 cm høy, 39 cm bred og 3 cm tykk). Har sett litt på nette og det er mye bra, men tenkte jeg skulle spørre her om noen har noe å anbefale. http://www.knomobags.com/eu/men/bags/messenger-bags/bungo-messenger-leather-brown-15-laptop-bag.html/ Den stilen og prisklassen, kan godt være litt billigere eller bittelitt dyrere, passer meg godt. Lenke til kommentar
Daft Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Tar Posten seg av mva-kostnaden når man bestiller fra Saddleback? Gjort litt research siden jeg planlegger et kjøp, men ble usikker når jeg leste at forenklet fortolling bare gjelder for varer opp til kr. 1000,-. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Posten betaler ikke momsen din nei. Forenklet fortollingsgebyr er 125 kroner, når varens verdi er over 1000 kroner går gebyret opp til 245 kroner. Du må med andre ord betale litt mer for Postens arbeid, og du får vel også et brev i postkassen første gang hvor du må signere og slikt for å gi de lov til å fortolle for deg. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Bring leverte en pakke fra England på døren hos meg for omtrent et år siden. Har aldri hørt noe mer om merverdiavgift eller toll, til tross for at i pakkesporingen sto det noe om å uthente passinformasjon. Så du kan jo håpe! Lenke til kommentar
Daft Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Forventet ikke at Posten skulle ta seg av selve betalingen nei, formulerte meg kanskje litt feil. Lurte på om de tok seg av betalingsprosessen, og det gjør de tydeligvis(?). Da blir det nok en chestnut messenger bag på meg ganske snart. Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 Er en sekk på 51cm i høyde høyt når du er 170cm høy? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 24. august 2012 Rapporter Del Skrevet 24. august 2012 Hvordan leveringstid har dere opplevd fra Saddleback? Ser at pakken ble sendt 20. august, men får ikke sporet den så har ikke peiling på hvor langt på vei den er. Står estimert leveringsdato 4-19 september som jo er noe vagt... Lenke til kommentar
KaiRS Skrevet 26. august 2012 Rapporter Del Skrevet 26. august 2012 Hei, impregnere dere Saddleback briefcase før dere begynner å bruke den? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. august 2012 Rapporter Del Skrevet 26. august 2012 Det er ingen grunt til å impregnere glatt skinn. Det er greit å sette den inn med noe som gir skinnet næring, men det trenger man ikke gjøre med en gang. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Noen forslag til en grei weekendbag? Må romme et håndkle, et par klesskift, kanskje et ekstra par sko, toalettsaker og mulighet for et sengesett/en liten sovepose. Synes Filson sine duffles ser ganske fine ut, men de ser også satans svære ut. Selv en small ser ut til å romme nok til en måned på tur... Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 45(B)x25(H)x28(D) cm? Det er jo ikke kjempestort når du skal ha et par klesskift, skopar og sovepose. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Tenkte jeg skulle smøre reimene på min nye Filson 256. Kjøpte noe som heter Lederfett hos en skomaker i Trondheim, men har aldri brukt dette stoffet før. Så lurer på hva som er beste måte å påføre dette på? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 (endret) smør inn med svampen som følger med Endret 27. august 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Var ikke noe svamp Jaja, tror det er noen svamper i huset som jeg kan bruke. Takk. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Du MÅ ikke bruke en svamp. En fille funker like bra... Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Jeg har bestemt meg for å kjøpe denne http://www.thule.com/nb-NO/NO/Products/Luggage/DaypacksAndMessengers/Crossover-32L-Backpack men finner ingen norsk forhandler som selger denne, vil ikke bestille fra USA pga frakt, moms og toll osv. Noen som vet om en norsk forhandler som selger denne? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Er det du som har gnålt ned hele forumet om den sekken, eller er det faktisk flere på dette forumet som har lyst på den? Applestore har dem. Men de er stygg. Just sayin'. Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Er det du som har gnålt ned hele forumet om den sekken, eller er det faktisk flere på dette forumet som har lyst på den? Applestore har dem. Men de er stygg. Just sayin'. Det er bare apple.com ikke apple.no som har den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå