Vowels Skrevet 12. august 2012 Rapporter Del Skrevet 12. august 2012 Stemmer det, takk. Denne er jo lekker. Stipend, nå må du komme snart Lenke til kommentar
Populært innlegg Rankiz Skrevet 13. august 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 13. august 2012 Da er kofferten ferdig, hva synes dere? 11 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. august 2012 Rapporter Del Skrevet 13. august 2012 Lekker. Hva skal du bruke den til? Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Lekker. Hva skal du bruke den til? Skremme vekk jenter og gutter på sin egen alder. Men fin var den. 3 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Lekker. Hva skal du bruke den til? Skremme vekk jenter og gutter på sin egen alder. Men fin var den. Det tror jeg også er et lite problem her. Men for all del, isolert sett var den dødspen! 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Utrolih pen, Rankiz, ville kastet meg med på bestillingen hvis jeg ikke hadde en Filson fra før av. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Den var fin. Men jeg kan ikke skjønne at du trengte å få den skreddersydd. Det er jo helt standard veske. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Det er jo helt standard veske. Bortsett fra at den er skreddersydd... Det er jo ikke så ille å ha fått den skreddersydd da. Det er kult å ha den skreddersydd, man får alle detaljer som man vil, prisen var ikke avskrekkende og rask produksjonstid virker det som. At man får utseendet og detaljer akkurat som man vil og ikke bare 95 % ser jeg som en god grunn om man har grunkene. Men ja, det finnes mange vesker som ligner. Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Jeg begynner på vg1 service og samferdsel etter sommerferien og tenkte å kjøpe en ny skolebag, og kom fant disse. Hvilken av de burde jeg ta? http://www.thule.com/nb-NO/NO/Products/Luggage/DaypacksAndMessengers/Crossover-25L-MacBook-Backpack-_-_-Black http://www.thule.com/nb-NO/NO/Products/Luggage/DaypacksAndMessengers/Crossover-32L-Backpack Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Jeg begynner på vg1 service og samferdsel etter sommerferien og tenkte å kjøpe en ny skolebag, og kom fant disse. Hvilken av de burde jeg ta? http://www.thule.com...kpack-_-_-Black http://www.thule.com...er-32L-Backpack Den billigste, så kaster du bort minst mulig penger. Fikk faktisk litt skiboksassosiasjoner. Som kanskje er normalt, da Thule faktisk lager skibokser. Det burde de holde seg til. Jeg foreslår at du går for noe annet. Jeg trivdes godt med min Saddleback Thin Briefcase, men det er et helt annet produkt. Om du vil ha sekk, kan du se på asos.com, de har en del greit til en rimelig penge. Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Gikk for Filson Passage Business Pack, fint design, men skiller seg ut på en positiv måte. I tillegg koster den bare 900 kr (150 USD) uten frakt. Hvor bestilte du den fra? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Har kommet noen nye sekker fra everlane nå Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 Prøver for tredje gang: Dere som har erfaring med Crane's: får man ordrebekreftelse på mail? En skulle tro det var vanlig, men jeg har ikke sett noe til det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 Folk må slutte å bytte avatar/nick hele tiden, uting. Ordentlig flott koffert du får skaffet deg da, det skal du ha. Når jeg først skriver her, noen som vet om en kurant sekk til skolebruk? Rundt 1000-1500kr Jeg har bare sett den på bilder, men Herschel's Little America ser fin ut. Jeg tror de har den på Sole Service nå. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 Veldig fornøyd med min sekk fra Makr De var også villige til å sette ned prisen på pakken, så sparer du litt i mva osv. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Prøver for tredje gang: Dere som har erfaring med Crane's: får man ordrebekreftelse på mail? En skulle tro det var vanlig, men jeg har ikke sett noe til det. Send dem mail da... Jeg fant ingen ordrebekreftelse blant mailen min, men det virker rart om de ikke sender det. Endret 16. august 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. august 2012 Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 Send dem mail da... Jeg fant ingen ordrebekreftelse blant mailen min, men det virker rart om de ikke sender det. Har selvsagt gjort det. Kom riktignok på at jeg har en spamfolder, et godt stykke ned i den, lå ordrebekreftelsen:) Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 17. august 2012 Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 Etter litt søking på forumet ble jeg ikke klokere så får heller spørre: Hvor har dere bestilt Saddleback Thin Briefcase? Direkte fra Saddleback sine sider eller Amazon? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. august 2012 Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 Det har da ingenting å si. Selv om du bestiller på Amazon bestiller du egentlig fra Saddlebacks egen butikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå