Henrik C Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Filson #257 i tan. Har veldig lyst på en, og $260 er ikke så avskrekkende. Lenke til kommentar
sim Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Ser ut som shipping fra Filson kan koste deg ganske grovt Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) $170 i shipping er mye, s enten får jeg det sendt til en venninne i USA eller så bestiller jeg fra en annen side. Crane's er samarbeidspartner med SF, og de har 10% under retail fra Filson.com, og shipping koster ikke mer enn $37 til Norge. Får se hva jeg ender med å gjøre. Endret 7. januar 2011 av Henrik C Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Fin den. Lurer på å bestille en jeg og, selv om jeg fikk en fra saddleback til jul. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Kunne godt tenke meg denne her jeg. Er av en eller annen grunn glad i Scotchgrain fra Mulberry. Men blir for mye penger for meg nå. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 På onsdag starter januarsalget til Steffen Eftf. Mye på 50% ser det ut til. De har mye fint der. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Noen som har tips til en reise-bag (håndbagasje når enn skal reise med fly) som går farge messig til nesten alt? Hadde tenkt meg en pris på ca. 200 dollar + norske avgifter. Har sett litt på bla Filson som har blitt nevnt tidligere i tråden. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Ikke ofte jeg er innom Asos.com, men tenkte jeg skulle gjøre det da jeg mener å huske at du ikke bor i Oslo, så lite poeng å anbefale butikker i Oslo. Men fant denne her ASOS Canvas Holdall og jeg må innrømme at jeg syns den så bra ut. Men er litt skeptisk til prisen siden den er såpass billig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) PatSharpX: Min erfaring med Asos er at man får det man betaler for, men at de er flinke til å ta bilder av produktene. Resultatet blir at produktet ikke føles billigere i virkeligheten enn det man ville trodd fra bildene. Endret 6. januar 2011 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ikke ofte jeg er innom Asos.com, men tenkte jeg skulle gjøre det da jeg mener å huske at du ikke bor i Oslo, så lite poeng å anbefale butikker i Oslo. Men fant denne her ASOS Canvas Holdall og jeg må innrømme at jeg syns den så bra ut. Men er litt skeptisk til prisen siden den er såpass billig. Ser mer ut som en bagg du putter klærne dine i, i forminsket version. Synes den var kjedelig, mye på grunn av fargene som blir brukt, men også fordi jeg ikke likte designet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 "Læret" på holdallen fra ASOS så ikke pent ut imo, men liker konseptet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Lurer på om jeg skal kjøpe den jeg. Var så billig. Må bare finne en måte å komme unna toll og moms på. Må se an litt, har jo folk som studerer i UK så høre med de om videresending osv. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Tenkte å kjøpe en Tiger-bag, noe lignende denne: Vad tycks? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg syns de er fine, men liker bedre den sorte, men det er jo en smaks sak. Hadde faktisk tenkt til å kjøpe den jeg også, men passet ikke med laptopen min. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Ser ut som en veldig kurant tote -drugiS-, men hører en del om at Tiger er en del overpriset i forhold til hva du får av kvalitet, så hadde vært skeptisk pga. det. Sikler selv etter denne. Ah, der har vi våte drømmer i form av ei veske! Endret 7. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 $170 i shipping er mye, s enten får jeg det sendt til en venninne i USA eller så bestiller jeg fra en annen side. Crate's er samarbeidspartner med SF, og de har 10% under retail fra Filson.com, og shipping koster ikke mer enn $37 til Norge. Får se hva jeg ender med å gjøre. Sikkert mange som ikke vet hva du snakker om når du snakker om Crate's. Så er sikkert kjekt med en link. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Er ikke det en dameveske? Kunne ikke sett for meg en mann gå med en slik en e:Var om vesken Lokeland linket til Endret 7. januar 2011 av Vowels 2 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Det er en helt vanlig tote for menn, lik den toten fra Tiger over. Men den jeg linket til er jo selvfølgelig lagd av krokodilleskinn, noe jeg synes er pent både på sko og til vesker for gutter. Og ja, det er en manneveske. Ekte menn tør å gå med en slik. Men hva spesifikt føler du at gjør den til ei dameveske? Endret 7. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Noen som har tips til en nettbutikk med godt utvalg i forskjellige prisklasser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå