Shockvalue Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Hvis du velger Norge som land står det at de trekker fra 20% før du skal betale. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Etter rundt 20 epostvekslinger har jeg jeg bestilt denne skreddersydde kofferten: Narr design (but with rounded corners and some improvements we've talked about) 2 straps, no lock, brass hardware Chestnut veg tanned leather 16x12x4, 2x2 Chrome leather with 10 oz bridle leather middle guesset Newspaper back pocket SAB handle Top d rings Finished edges (black) Den kommer til å bli helt utrolig pen, Rankiz! Håper du poster bilder når du får den. 2 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Ba han om å ta noen bilder mens han jobbet: Endret 8. august 2012 av Rankiz 2 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Takk for at du deler bilder av prosessen Rankiz! Gleder meg til å se det endelige resultatet, og håper du blir godt fornøyd med den! Lenke til kommentar
KaiRS Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Hva blir prisen på noe sånt Rankiz? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Stilig, Rankiz! Artig med bilder også! Lurer også på dette med pris. Antar det ble noen laken? Endret 8. august 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Hva blir prisen på noe sånt Rankiz? Stilig, Rankiz! Artig med bilder også! Lurer også på dette med pris. Antar det ble noen laken? Den skreddersydde kofferten kom på 3300 NOK, men det kan nok hende at prisen går opp om ikke så veldig lenge. Når jeg får den skal jeg poste en anmeldelse på Styleforum, så det er nok stor sannsynlighet for at han får mer å gjøre etter det. Svar fra Joseph i Strong Eye Leather: "Ill do $550 for the same bag as yours but honestly this would go up a bit more soon, but i will take $550 now. Also, i just got real busy. i have 5 more cases after yours so there will be a waiting list for about 2 weeks to begin production. I would suggest people get orders in soon, because i am also working on securing a few more bag which will put the wait list to about a month." Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 Er det slik å forstå at Crane's ikke sender ut ordrebekreftelse på mail..? Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 10. august 2012 Rapporter Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Er det noen som vet hvor man får kjøpt tommy h vesker/bagger i bergensområdet? Tenker på noe slikt: http://eu.tommy.com/Trey/BM56917423,default,pd.html&cgid=213400#!color%3D403_MIDNIGHT%26i%3D5 Takk for tips. Endret 10. august 2012 av Grunnbok Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 10. august 2012 Rapporter Del Skrevet 10. august 2012 Var da overhode ikke noe pen... Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 10. august 2012 Rapporter Del Skrevet 10. august 2012 Huh? Dårlig smak dere 2 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. august 2012 Rapporter Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Update. Endret 11. august 2012 av Rankiz 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. august 2012 Rapporter Del Skrevet 12. august 2012 Hvilke butikker er det som selger Filson #257 (Large Briefcase) til en kurant pris? Er det fortsatt Crane's som er tingen, eller finnes det noen gunstige butikker i et EU-land hvor man kan få VAT-fradrag? Ryker nok på en i tan gitt. Hatt lyst på en lenge, så nå er det vel på tide å få ut fingeren. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. august 2012 Rapporter Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Er en kar på styleforum som selger til grei pris http://www.styleforu...r-bag-70257-new tror det er 257. Har ingen erfaring med han selv. Du kan sikkert be han skrive en lavere pris på pakka for å slippe toll osv. Endret 12. august 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 12. august 2012 Rapporter Del Skrevet 12. august 2012 Er det ikke en som har eller har hatt samme avatar som deg, Rankiz? Jeg blir forvirret. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. august 2012 Rapporter Del Skrevet 12. august 2012 Ganske sikker på at jeg har sett en i økonomi-delen med samme avatar ihvertfall. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. august 2012 Rapporter Del Skrevet 12. august 2012 Folk må slutte å bytte avatar/nick hele tiden, uting. Ordentlig flott koffert du får skaffet deg da, det skal du ha. Når jeg først skriver her, noen som vet om en kurant sekk til skolebruk? Rundt 1000-1500kr Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. august 2012 Rapporter Del Skrevet 12. august 2012 Jeg synes denne er fin http://makr.com/#product=farm-ruck-sack-navy Det var noen her som kjøpte den mener jeg å huske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå