Rankiz Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Har utrolig lyst på en veske fra Narragansett Leathers, men de har desverre sluttet å lage vesker... Noen som vet om noen som lager lignende vesker for rundt $300? (ikke Saddleback) 2 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Har tenkt å bestille en Filson duffle bag (small). Noen som har erfaringer med å bestille via Crane's, ift. Filson selv? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Vet ikke om du får bestilt direkte fra Filson, men Crane's er topp!. Hva skal du bruke den til? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Han skal antagelig bruke den til å bære ting i. 5 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 har har Som reisebag tror jeg medium er bedre, da har man bag man kan bruke til både helgeturer og ukesturer. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Ble Crane. Kjøpte likegodt original briefcase også, begge to i tan. Small passer fint for mitt bruk Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hva vil du si er mest praktisk. 2x2" rom i veska, eller 3x1" der den minste brukes til å ha laptoppen i. Kan jo forsåvidt ha laptoppen i 2x2 også, men da blir det noe ekstra rom der. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 To rom på 2 tommer eller 3 på en tomme? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 To rom på 2 tommer eller 3 på en tomme? To rom på 2 tommer eller en på 3 tommer og 1 tomme. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Jeg ville gått for to på to tommer. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hvor lang tid pleier det å ta før en får ordrebekreftelse sendt på mail fra Cranes? Lenke til kommentar
KaiRS Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Blir det ikke da egentlig 2x2" eller 3"+1" ? Ville forøvrig gått for 2x2" Lenke til kommentar
Shockvalue Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Vil anbefale å bestille fra http://www.tresbiens...m/brand/filson/. Betalte litt over 1600 kr for en Filson Original Briefcase, med en leveringstid på fem dager. Lenke til kommentar
oholles Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Bestilte samme veske fra needsupply.com. $35 billigere. Fri frakt. Lenke til kommentar
Shockvalue Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Bestilte samme veske fra needsupply.com. $35 billigere. Fri frakt. "20% off for non EU customers." Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Etter rundt 20 epostvekslinger har jeg jeg bestilt denne skreddersydde kofferten: Narr design (but with rounded corners and some improvements we've talked about) 2 straps, no lock, brass hardware Chestnut veg tanned leather 16x12x4, 2x2 Chrome leather with 10 oz bridle leather middle guesset Newspaper back pocket SAB handle Top d rings Finished edges (black) Endret 6. august 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Den så dritkul ut. Hvor bestilte du fra? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Den så dritkul ut. Hvor bestilte du fra? Den jeg postet bildet av var fra Narragansett Leathers, men på grunn av for stor etterspørsel fra Styleforum medlemmer lager de ikke lengre kofferter (bare en mann og kona hans som driver butikken). De lager nå bare belter, som jeg selv har bestilt to av, fordi de er billige (300kr stk) og er av god kvalitet. Men den jeg får lagd skreddersydd skal ligne på den jeg postet bildet av, men med noen forbedringer, får den lagd av Strong Eye Leather. EDIT: Hvis du tenker på den i spoileren, så er det en SAB - Swaine Adeney Brigg koffert som koster rundt 13 000, men la den bare i spoileren fordi min kommer til å ha samme type håndtak. Min kommer som sagt til å ligne på denne, men med forbedringer som håndtaket og andre mindre detaljer. Endret 6. august 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Den blir sikkert fin, men du kommer til å se ut som en dust når du bruker den Lenke til kommentar
oholles Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 "20% off for non EU customers." Hvor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå