Grinebiteren Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Det går fint med en MacBook Pro 15" i en medium? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Det går fint med en MacBook Pro 15" i en medium? Fint går det ikke, men det går. Det er dog ikke plass til noen sleeve da. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hvis man skal ha laptop i en thin briefcase ville jeg nok gått for large. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Har dere andre med filson 257 smørt inn reimene med noe? er redd for at de skal sprekke opp. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Nå er jeg faktisk på jakt etter en god laptop-veske selv, til 13 tommers macbook. Jeg så på en i butikken Provoctura eller hva faen den heter. Nyetablert på Grünerløkka. Den var veldig solid i svart skinn, til 1600 kroner. Men jeg tror muligens jeg trenger noen mindre lommer på utsiden av veska som er lett tilgjengelige. Ikke større enn at jeg kan ha notatblokk i en, og lommebok eller telefon i den andre. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Har dere andre med filson 257 smørt inn reimene med noe? er redd for at de skal sprekke opp. Jeg bruker lærfett fra Fiebings til reimer, belter osv. Duger bra på sko om vinteren også. Beskytter langt bedre mot salt enn skokrem. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Har dere andre med filson 257 smørt inn reimene med noe? er redd for at de skal sprekke opp. Jeg bruker lærfett fra Fiebings til reimer, belter osv. Duger bra på sko om vinteren også. Beskytter langt bedre mot salt enn skokrem. Hele navnet på produktet? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hele navnet på produktet? I Norge selges det som Lærsmørning. Slik ser boksen ut: Koster rundt en hundrelapp. og alle skomakere i Bergen jeg har vært hos har det. Boksen er stor, og den er ganske drøy i bruk. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Supert. takk. blir læret mykere av det? Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Farger den av noe på klærene? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Supert. takk. blir læret mykere av det? Ja Farger den av noe på klærene? Ikke når den har trukket skikkelig inn. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hvor lang tid tar dette da? Er det å smøre den inn å vente over natta, eller må man vente lenger? Takk -Salbu Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Over natten er som regel greit. Jeg pleier alltid å bruke en ren fille til å tørke over like før bruk første gangen etter å ha satt inn læret. Har aldri hatt problemer med merker på klær da. Men du må nesten ta det på feelingen første gangen, ettersom forskjellig lær suger til seg ulikt. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Den er greit! Takk da skal jeg kjøpe denne og prøve asap! -Salbu Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Om det fortsatt er noen av dere som er på utkikk etter en ryggsekk, likte jeg disse veldig godt. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Er som sagt fortsatt på jakt etter skulderveske i svart skinn. I dag var jeg innom Via Victoria, som hadde en veldig fin en. Jeg vil ha en i størrelse 13 tommer. Problemet med det merket er at det står "Via Victoria" på den. Det virker som du går rundt med veska til dama. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Noen med erfaring fra Via Victoria egentlig? Jeg vurderte å kjøpe ei veske derifra i høst, men får veldig "jalla-følelse" (unnskyld uttrykket, men det er det mest treffende uttrykket ) av de butikkene. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Var innom igjen idag og prøvde med macbooken min oppi. Ganske teit å drive veskebutikk og ikke vite hvorvidt en 13 tommers Macbook passer i veskene deres. Så langt står det mellom den og en annen veske. Fordelen til Via Victoria sin er at det var veldig gjennomført interiør i den. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Herschel Supply Co. Jeg liker den! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå