Gå til innhold

Tråden om bagger/vesker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Nå er jeg faktisk på jakt etter en god laptop-veske selv, til 13 tommers macbook.

Jeg så på en i butikken Provoctura eller hva faen den heter. Nyetablert på Grünerløkka. Den var veldig solid i svart skinn, til 1600 kroner.

Men jeg tror muligens jeg trenger noen mindre lommer på utsiden av veska som er lett tilgjengelige. Ikke større enn at jeg kan ha notatblokk i en, og lommebok eller telefon i den andre.

Lenke til kommentar

Har dere andre med filson 257 smørt inn reimene med noe? er redd for at de skal sprekke opp.

Jeg bruker lærfett fra Fiebings til reimer, belter osv. Duger bra på sko om vinteren også. Beskytter langt bedre mot salt enn skokrem.

Lenke til kommentar

Har dere andre med filson 257 smørt inn reimene med noe? er redd for at de skal sprekke opp.

Jeg bruker lærfett fra Fiebings til reimer, belter osv. Duger bra på sko om vinteren også. Beskytter langt bedre mot salt enn skokrem.

Hele navnet på produktet?

Lenke til kommentar

Over natten er som regel greit. Jeg pleier alltid å bruke en ren fille til å tørke over like før bruk første gangen etter å ha satt inn læret. Har aldri hatt problemer med merker på klær da. Men du må nesten ta det på feelingen første gangen, ettersom forskjellig lær suger til seg ulikt.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...