OJ Doe Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg skal ha en hverdagsbag. Den skal være med på ALT. Den skal ha plass til dokumentmapper og et par bøker, en tablet med tastatur og ellers den man har med seg av nips. Hva ville dere valgt? Jeg betaler gjerne litt for god vare, men ikke mer enn 3000 kr. Åpen for alle forslag. Om dere mener at det beste valget er en Filsonbag til 1500 kr, så foreslå gjerne det. Jeg har ikke noen behov for å betale 3000, men jeg betaler ikke mer. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Tenker du en messenger bag? Endret 20. mars 2012 av PatSharpX Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Tenker du en messenger bag? Det er sikkert et godt alternativ. Jeg har per i dag ingen bager som kan brukes til hverdags innenfor de kriteriene jeg setter over. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 Fler her inne har gode ord å si om Saddleback Leather. Har ikke selv, men ser ut til at det er plass til litt i Briefcase Thin. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Fler her inne har gode ord å si om Saddleback Leather. Har ikke selv, men ser ut til at det er plass til litt i Briefcase Thin. I medium eller large da? Ser helst for meg medium, da jeg skal ha tablet og ikke laptop i den. Dette er tydeligvis det beste alternativet i den prisklassen, hva går jeg glipp av, og hva får jeg for halvparten? Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hvis du ser på spesifikasjonene er medium 15", noe jeg ser for meg holder i massevis for en tablet. Jeg ville i allefall ha investert litt ekstra og gått til innkjøp av denne, kjenner personer som har den og det er toppkvalitet. Skal nok holde veeeldig lenge. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Du får en Filson 257 for litt mindre. http://www.cranes-country-store.com/store/Filson-Large-Briefcase-Computer-Bag-Style-Number-257.html Jeg er fornøyd med min, men hadde nok valgt en fra saddleback hvis jeg hadde pengene til det. Den kommer nok til å holde seg i årevis, og så er det ikke til å stikke under stol at den ser utrolig bra ut. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg ville gått for medium. Jeg kan ikke se for meg at du går glipp av så mye, livstidsgaranti sier litt om kvaliteten på læret. For halvparten for du noe som er flere ganger dårligere. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 Fin den fra Filson også, men blir jo ett litt annet produkt siden den er stoff og den andre i skinn. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Det ble en Thin Briefcase i chestnut, str. medium. BØR bli fornøyd med den prisen... 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg har thin briefcase og har ingenting å utsette på den. Du kommer sikkert til å bli fornøyd. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Noen som har bilde av chestnut etter en tids bruk? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg har thin briefcase i coffee brown. Chestnut får et ganske tydelig rødskjær i skinnet over tid. Det var grunnen til at jeg endte opp med coffee brown. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Jeg har messenger bag i chestnut. Hatt i ca to år, kan ta bilde av den. To sec edit: Endret 20. mars 2012 av Vowels 1 Lenke til kommentar
Grinebiteren Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg har thin briefcase i coffee brown. Chestnut får et ganske tydelig rødskjær i skinnet over tid. Det var grunnen til at jeg endte opp med coffee brown. Du kunne ikke lagt ut et bilde? Jeg er veldig i tvil om fargevalg, men heller mot coffee brown. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hvis noen er interesserte kan jeg ta et bilde av chestnut og coffee brown ved siden av hverandre... 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Ok, skal prøve å få gjort det til helgen. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg har thin briefcase i coffee brown. Chestnut får et ganske tydelig rødskjær i skinnet over tid. Det var grunnen til at jeg endte opp med coffee brown. Du kunne ikke lagt ut et bilde? Jeg er veldig i tvil om fargevalg, men heller mot coffee brown. Ja, jeg var også veldig i tvil, men jeg tror Coffee Brown blir litt mørk etter en del år. CB er helt sikkert finest når den er ny, men jeg planlegger å ha min i mer enn 2 år. Da tror jeg chestnut blir penest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå