Gå til innhold

Tråden om bagger/vesker

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha en hverdagsbag. Den skal være med på ALT. Den skal ha plass til dokumentmapper og et par bøker, en tablet med tastatur og ellers den man har med seg av nips.

Hva ville dere valgt? Jeg betaler gjerne litt for god vare, men ikke mer enn 3000 kr. Åpen for alle forslag. Om dere mener at det beste valget er en Filsonbag til 1500 kr, så foreslå gjerne det. Jeg har ikke noen behov for å betale 3000, men jeg betaler ikke mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fler her inne har gode ord å si om Saddleback Leather.

Har ikke selv, men ser ut til at det er plass til litt i Briefcase Thin.

I medium eller large da? Ser helst for meg medium, da jeg skal ha tablet og ikke laptop i den.

Dette er tydeligvis det beste alternativet i den prisklassen, hva går jeg glipp av, og hva får jeg for halvparten?

Lenke til kommentar
Jeg har thin briefcase i coffee brown. Chestnut får et ganske tydelig rødskjær i skinnet over tid. Det var grunnen til at jeg endte opp med coffee brown.
Du kunne ikke lagt ut et bilde? Jeg er veldig i tvil om fargevalg, men heller mot coffee brown.

Ja, jeg var også veldig i tvil, men jeg tror Coffee Brown blir litt mørk etter en del år. CB er helt sikkert finest når den er ny, men jeg planlegger å ha min i mer enn 2 år. Da tror jeg chestnut blir penest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...