Gå til innhold

Tråden om bagger/vesker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Har sendt et par e-poster med Saddleback ettersom jeg hadde litt spørsmål vedrørende toll etc. til England.

Måtte flire litt ekstra når jeg så dette:

I'm confident that once you start using your briefcase and getting compliments on it, you'll feel it’s worth twice the price, especially when you look back thirty years from now.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Så jeg har bestilt meg Saddleback Thin Briefcase Large. Chestnut var utsolgt i går, så jeg gikk for dark coffee brown.

Sjekket i dag, og til min forundring var plutselig chestnut på lager mens dark coffee brown var utsolgt.

Sende en kjapp e-post og spurte om jeg kunne bytte.

Fikk dette svaret:

Just wanted to let you know that I changed your order to the Chestnut Large Classic Briefcase Thin. Looks like we just got it back in stock.

Kan ikke annet enn å reagere på følgende måte:

post-86885-0-34095500-1321470133_thumb.png

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Uenig. Coffee brown ser bedre ut når de er nye, men etter en del bruk utvikler chestnut seg til å bli den peneste fargen. Jeg angret som faen på at jeg kjøpte chestnut etter å ha sett pappa sin i coffee brown, men etter å ha brukt min et års tid har angrer jeg ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Kan si deg at Coffee brown/dark ser 10 ganger bedre ut. :tease:

Smaken er som baken! Støtter meg det fkm sier og regner med at det uansett er en investering og en bag som vil modnes over tid.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Har bestemt meg for at jeg skal skaffe meg en bag. Den skal hovedsaklig bli brukt til skole, så den bør ha plass til laptop, to bøker, en kladdebok, penal og niste. Men bagen må ikke koste mer enn 2000,- inkludert toll, moms og frakt. Har funnet noen jeg syntes var fine, men usikker på hvilken jeg skal velge, spesielt med tanke på størrelse.

Denne likte jeg best, spesielt med tanke på utseende, men den blir kanskje en smule for liten. Er $ 50 rabatt på den nå i julen.

Denne likte jeg også, men ikke riktig like pen. Litt mindre, men blir også en del billigere.

Har som de fleste her inne sett på Filson 257. Liker også denne veldig godt, og det er vel kanskje kun denne som er stor nok? Det eneste som trekker ned er at denne er den dyreste av bagene jeg har sett på.

Brics Laptop Briefcase er et godt alternativ, og det er også denne fra Herring.

Kom gjerne med innspill :)

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...