fkm Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg har thin briefcase i large. Den vil nok passe ganske bra til ditt bruk. Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Tan eller Otter Green Duffle bag? https://www.cranes-country-store.com/store/product.php?productid=16287 Endret 6. oktober 2011 av MST Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg hadde gått for tan. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg hadde gått for tan. Støttes, den var penest. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Noen her inne kjøpte en Killspencer for en tid tilbake (lokeland? Var det deg?), og jeg mener det ble etterlyst en review som jeg ikke tror kom. Jeg sikler som en hund etter en Killspencer, så jeg skulle gjerne hørt en førstehåndsomtale av den. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Det var nok ikke meg, nei. Kan ikke si jeg er kjempeglad i veskene fra Killspencer om jeg skal være helt ærlig. =/ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Weekendbaggene er ganske fine, resten er ikke så mye å rope hurra for. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Skal, skal ikke? Vintage til 850kr. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Gjør det, den var pen Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Nye treningsbaggen min: Veldig fornøyd. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvis du skal utfordre en norsk-onanist, altså en som mener vi skal skrive sjampanje og leseplate (altså lesebrett), så skal du bruke ordet bag så ofte du kan. I løpet av kort tid vil nok norsklæreren med litt for mange år på universitet irritere seg grønn og påpeke at du bruker utenlandske ord. Så kan du greit, arrogant og enkelt påpeke at ordet kommer fra gammelnorsk og smile bredt. Skyld på vikingene som tok med seg grisemager som de stappet saltmat, sjømat, penger og gull oppi på sine weekendturer til de britiske øyene. Er det noen som kan verifisere dette? Er ordet "bag" virkelig nok et ord vikingene tilførte det engelske språket? Har alltid prøvd å unngå å bruke ordet, men stemmer dette skal sannelig begynne å bruke det oftere. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Nå driver jeg og lærer det for tredje året på rad på skolen, så det skulle nok stemme bra. Tror det het baggi eller noe slikt på norrønt, som ble plukket opp av engelskmenn,men som da bare kalte det bag. Så har vi tatt det tilbake igjen i senere tid. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Det stemmer ja. Det finnes en del ord som engelskmenn adopterte fra vikingene. Selv ville jeg brukt ordet uansett hvilken opprinnelse det hadde, siden det blir veldig vanskelig for en nordmann å holde seg unna lånord. I denne setningen er alle ordene som ikke er lånord uthevet: Skredderen mente at jakken passet fortreffelig, men kunden klaget over at plagget var kort og tøyet simpelt og grovt. Endret 17. oktober 2011 av -drugiS- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg har thin briefcase i large. Den vil nok passe ganske bra til ditt bruk. Speaking of, regner med du er fornøyd med kvaliteten? Ser for tiden på medium selv, skal ha plass til 15" MBP, ei notat/skisseblokk og gjerne maks to pensumbøker. Kommer jeg til å gå på en smell? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Kvaliteten er upåklagelig. Jeg ville gått for large. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Kvaliteten fra Saddleback er helt topp. Har hatt min i godt over ett år nå og synes den bare blir finere jo mer jeg bruker den. Noen som vet om en ålreit sekk til under tusenlappen? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Er det noen som kjenner til merket Bric's? De selger det bla hos Prego i Stavanger. Sinnsykt mye fint, men alt er ikke skinn. Endret 15. november 2011 av Lapo Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg har en dressbag fra Bric's som jeg er meget fornøyd med. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hvordan er materialet? Er det like ok som det ser ut? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Det er helt fint det ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå