cbfn Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Er du 14 år, går på Wang og har toalettpapir i BHen? Hvis ja; kjør på. 5 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Er du 14 år, går på Wang og har toalettpapir i BHen? Hvis ja; kjør på. :!: Lenke til kommentar
Brad Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Er det merket som er grunnen ? Går alle fjortisene med disse baggene? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Haha, jeg var vel litt vel hard, men det er mye av dem ute og går sammen med Uggs, OnePiece og Canada Goose. Vil heller anbefale noe litt mer anonymt. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Ja, da forstår jeg. Bor i en liten bygd så lite med de oslo fjortisene. Men syntes det var en ganske fin bag. Men er enig, en anonym bag høres bedre ut! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Irriterer meg at jeg har brukt så mye penger på klær at jeg ikke har råd til MBP slik at jeg kan kjøpe den. =/ Kan du ikke bare kjøpe den først, og så heller spare til MBen? Jeg ville heller hatt en sånn enn Mac. Makan til drittmaskin. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Personlig kunne jeg ikke hatt noe annet enn mac. Har hatt mac i to år, og får nesten brekninger hver gang jeg er på en windows-maskin nå. Føles ut som jeg er i et godteri-OS. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Til du har klart å spare opp til en laptop, finnes det ikke laptoper lenger. Gjelder forsåvidt meg selv og, har planer om å kjøpe 4 skjorter fra MT, en jakke bra Barbour og 4 gensere fra PRL. BARE I DAG. Jesus christ, tror kontoen min gråter litt. Dere har det jo greit. Jeg skal ha Norsk Standard til et par fag, og det ser ut til å ende på 2500 kroner, og muligens noe mer. Nevnte jeg at det er i tillegg til de vanlige pensumbøkene? Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Det er vel heller motsatt sannheten er... Lenke til kommentar
HtotheE Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Noen som vet om butikker i Trondheim som fører Knomo? Eventuelt andre butikker som har mange fine vesker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg ville heller hatt en sånn enn Mac. Makan til drittmaskin. Hver sin smak sier jeg bare. Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 http://www.pmi.no/display.aspx?menuid=100023&prodid=694 eller http://www.pmi.no/display.aspx?menuid=100023&prodid=263 Klarer ikke bestemme meg, skal bare ha en macbook, et penal og en notatbok inni. Tanker? Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 http://www.pmi.no/display.aspx?menuid=100023&prodid=694 eller http://www.pmi.no/display.aspx?menuid=100023&prodid=263 Klarer ikke bestemme meg, skal bare ha en macbook, et penal og en notatbok inni. Tanker? Nr 1, men det var mest fordi jeg ikke fant nummer to fin i det hele tatt Lenke til kommentar
OrjanB Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Hva synes folket om denne? Evt. denne? Har sett rundt i ukevis uten å finne noe jeg er skikkelig gira på, men heller mot en av disse. Hvis noen har tips til andre lignende (eller ikke lignende) greier i samme prisklasse (+/- 500 SCHPENN) er jeg veldig mottakelig for forslag. Endret 23. september 2011 av OrjanB Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) De du har linket til koster da mye mer enn hva du har lagt lista di på. Endret 23. september 2011 av lokeland Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 (endret) De du har linket til koster da mye mer enn hva du har lagt lista di på. Det han mener er i den prisklassen de han linket til er med en slingringsmonn på 500,- Edit: jeg likte de to du postet, hadde jeg skulle velge en av de hadde det blitt den siste. Endret 23. september 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
OrjanB Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 De du har linket til koster da mye mer enn hva du har lagt lista di på. Jeg mente pluss/minus 500kr fra hva de jeg linket til kostet, hvis det var uklart. Altså et sted mellom 800kr og 1800kr. Sånn ca. da. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Selvfølgelig, var litt kjapp der. Vel, ved tanke på stilen du er ute etter hadde jeg spart opp til en veske fra Saddleback Leather. Det er en liten investering, men det er langt fra en dum investering om du vil ha ei skikkelig veske som kommer til å vare veldig, veldig lenge. Er det uaktuelt så likte jeg også de to du postet. Likte også den siste best, men den første var ikke heslig heller. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Selvfølgelig, var litt kjapp der. Vel, ved tanke på stilen du er ute etter hadde jeg spart opp til en veske fra Saddleback Leather. Det er en liten investering, men det er langt fra en dum investering om du vil ha ei skikkelig veske som kommer til å vare veldig, veldig lenge. Er det uaktuelt så likte jeg også de to du postet. Likte også den siste best, men den første var ikke heslig heller. Er det noen som har en Saddleback Classic eller Thin Briefcase her? Jeg lurer litt på hvor stort sprang det er mellom de ulike størrelsene. Jeg har en 13'' laptop, opptil to tykke pensumbøker, en kaffekopp, vannflaske og ev. hansker, skjerf som skal passe oppi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå