Gå til innhold

Tråden om bagger/vesker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Irriterer meg at jeg har brukt så mye penger på klær at jeg ikke har råd til MBP slik at jeg kan kjøpe den. =/

Kan du ikke bare kjøpe den først, og så heller spare til MBen?

Lenke til kommentar

Til du har klart å spare opp til en laptop, finnes det ikke laptoper lenger. :tease:

Gjelder forsåvidt meg selv og, har planer om å kjøpe 4 skjorter fra MT, en jakke bra Barbour og 4 gensere fra PRL. BARE I DAG. Jesus christ, tror kontoen min gråter litt.

 

Trenger ihvertfall ikke flere PRL gensere da jeg kjøpte for mange i USA. :whistle: Må få fikset målene mine før jeg går til innkjøp av en ny skjorte fra MT.

Lenke til kommentar

Nei, det er vel heller en egen interesse. Hadde jeg hatt lærarbeid da jeg gikk på skolen hadde jeg nok sikkert hata det uansett, så tror det er like greit at det kommer av personlig interesse. Har vurdert det lenge, men det er først nå jeg har begynt. Skal selvfølgelig begynne med enkle ting som nøkkelringer, lommebøker, brilleetui og slikt før jeg jobber meg oppover mot vesker. Tenkte å begynne med en enkel dokumentmappe når jeg føler meg litt mer komfortabel.

Uansett, det er ikke så forferdelig vanskelig dersom man har tålmodighet. Og YouTube, andre nettsider og bøker er til meget god hjelp. Har i tillegg flere sider med notater med tips som går på lærarbeid, produkter til lærarbeid osv. Men dæven som det koster å kjøpe verktøy og annet utstyr.

 

Er egentlig bare å begynne her. Bestiller dog ikke derifra pga. høy frakt, men har nærmest monopol når det kommer til lærarbeid på hobbybasis. Vet dog det er noen som fører produktene deres i Norge, men husker ikke nettadressen.

Et lite tips angående Tandy: Ikke be om å få tilsendt reklame i posten. Det gjør de nemlig i stor stil.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Takk for svar! Jeg stemmer for at du lager en egen tråd, slik at vi kan følge framgangen din. :new_woot:

God idé! Får se på det når jeg begynner. :)

 

This.

Jeg skal bare ha en sleeve som jeg kan ha rundt Macen når den er i bagen... :p

Da hadde jeg veller heller satset på noe enkelt som faktisk beskytter godt og gitt litt F i utseendet :p Selv hadde jeg sikkert kjøpt den fra Silva (dersom jeg hadde hatt MacBook) og dratt den opp av veska annenhvert minutt kun for å vise hvor kul jeg er :cool:

Lenke til kommentar

Hvis du bare skal ha en sleeve er vel ikke utseendet så alt for viktig, eller?Eksempler;http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=617954http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=632347http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=638055

Hvorfor er ikke utseendet på sleeven viktig? Jeg har tenkt til å transportere den fra/til skolen med bag, men hjemme, på skolen, under forelesning etc. så vil jo sleeven være mest brukt. Takker forresten for linker, jeg vurderer også noen slike av neopren som man kan få kjøpt overalt, jeg synes bare de ikke ser noe særlig ut.

 

Jeg skal bare ha en sleeve som jeg kan ha rundt Macen når den er i bagen... :p
Da hadde jeg veller heller satset på noe enkelt som faktisk beskytter godt og gitt litt F i utseendet :p Selv hadde jeg sikkert kjøpt den fra Silva (dersom jeg hadde hatt MacBook) og dratt den opp av veska annenhvert minutt kun for å vise hvor kul jeg er :cool:

Vel, alle sleeves beskytter ganske greit mot riper etc., men jeg synes bare den fra Silva virket litt stor og lite hendig (?) til å ha i en bag mtp. at den har håndtak og er av tre.

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale en sleeve til 13" Macbook Air med bra utseende og god kvalitet?

 

Edit - like denne. Meninger?

Denne likte jeg faktisk veldig godt. Er på jakt etter en sleeve selv. Men vet ikke helt hvor godt denne vil tåle å bli dratt ut og inn av vesker osv. flere ganger om dagen mtp. at den er av ull?

Regner med det skal gå helt fint, over en lengre periode vil du vel bare oppleve litt ujevnheter som på en ullgenser. Tror likevel at den har en såpass god finish at den skal holde bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...