sawfish Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 ok, så hvor mye bør jeg bruke på en messenger bag? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 kan du bruke dobbelt? Da er det bra utvalg for 2500! Lenke til kommentar
sawfish Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Kan muligens sette prisklassen til 1500-2000 og kanskje 2500 hvis den messenger bagen er helt fabelaktig Lenke til kommentar
sawfish Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) . Endret 16. august 2011 av sawfish Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Skal skaffe meg en bag til skolen , kanskje en messenger bag.Jeg er nødt til å kjøpe baggen i fysisk butikk. hvor mye må jeg forvente å betale, og hvor i Oslo vil dere anbefale å dra innom? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Nå er det mye salg ute å går så kan nok hende du finner noe fint til 1500,- Det fikk jeg min bag for hvert fall. @Tsjuden salg på Steffen Eftf, var hvert fall det i forrigeuke da jeg var innom. Lenke til kommentar
sawfish Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Kan noen anbefale en nettbutikk som selger slike bager? 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Kan noen anbefale en nettbutikk som selger slike bager? Hvis du ser i førsteposten så er det en liste over både butikker og produsenter som er verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
HtotheE Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Hva synest folket om denne: http://www.knomobags.com/eu/men/bags/messenger-bags/bungo-messenger-leather-black-15-laptop-bag.html/ Jeg tenker å ta den i brun i tilfelle. Koster ikke så altfor mye, og jeg synest den er ganske stilren Endret 23. august 2011 av HtotheE Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Ser helt fair ut den. Liker at man kan utvide den, det er ganske hendig. Uten å ha erfaring selv så har jeg hørt at knomo skal ha god kvalitet. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Den Knomo baggen har jeg i brun, anbefales. God kvalitet og plass til ganske mye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Vet ikke om dette er helt rett plass å poste, men. Skal uansett flytte til England om en kort måned, og trenger i den anledning en solid og romslig trillekoffert, til fordel for min eldre, slitte bag som er klar til å skiftes ut. Har noen noen forslag til hvor jeg kan lete på nett? Trenger ikke det dyreste av det dyre, men setter dog pris på ordentlig kvalitet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) En kompis kjøpte seg denne da han var på utveksling i Australia. Er ikke kjempe vakker, men er visstnok solid og relativt lett. Ellers fant jeg noe her. Der har du ting som er litt penere igjen. Endret 24. august 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg bruker en (eller to) Samsonite Black Canyon 29" når jeg skal ha med meg mye. Utrolig god plass, har hjul og har holdt seg greit. Såklart, Samsonite er ikke de med best kvalitet, og det er ikke den vakreste bagen, men det veier størrelsen opp for. Kvaliteten er ikke dårlig, men det finnes en del merker som har bedre rykte (som ofte reflekteres i prisen) Ikke ordentlig trillekoffert, så kanskje ikke aktuell, men jeg brukte to slike og en liten bag, til å få med meg en stor slump av garderoben min tilbake til Stavanger. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Er det noen som har erfaring med PM Amarillo? Jeg har glant på den i en ukes tid nå og begynner å kjenne at det klør i lommeboken. http://www.pmi.no/display.aspx?menuid=100073&prodid=264 EDIT: Har sendt PM til en bruker som mest sannsynlig har denne arbeidsvesken. Endret 24. august 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Noen som kan anbefale en sleeve til 13" Macbook Air med bra utseende og god kvalitet? Edit - like denne. Meninger? Endret 25. august 2011 av Winston Wolf Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Syns den du postet var ganske kul. Ellers liker jeg veldig godt Bayswater fra Mulberry, bare synd den koster så mye. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 This. Den var ganske fet. Irriterer meg at så og si alle sleeves er laget for MBP. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Irriterer meg at jeg har brukt så mye penger på klær at jeg ikke har råd til MBP slik at jeg kan kjøpe den. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå