lokeland Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Meg, likte den heller ikke. Det er generelt få vesker med slik avrundet/buet form jeg liker. For øvrig var ikke skinnet helt etter min smak heller. Hadde heller gått for en duffel i stoff til trening. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Ja, kanskje. Gode alternativer til 2k? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Denne, nevnt tidligere, ville jeg brukt til trening. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 Denne, nevnt tidligere, ville jeg brukt til trening. Jeg skjønner ikke at så mange liker den. Syns ikke det er noe fint med de hvite remmene. Hva med denne? Den er jo rimelig også. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 De hvite remmene gjør den jo bare bedre. DEt er et eller annet spesielt med den som tiltaler meg veldig, litt retrostyle. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Denne, nevnt tidligere, ville jeg brukt til trening. Jeg skjønner ikke at så mange liker den. Syns ikke det er noe fint med de hvite remmene. Hva med denne? Den er jo rimelig også. Jeg synes det enkle kan være pent også. Trenger ikke bare være ekstravaganse og dessuten vil jeg tro duck duffelen passer bra til joggebuksestilen man ofte har når man skal til trening (skyt meg om jeg tar feil). Likte for øvrig vesken fra Zara du linker til, sett bort ifra skinnet som så ut som det hadde godt igjennom grov mishandling. Skjønner ikke hvorfor billigkjeder er så motvillig mot å la folk lage sin egen patina på skinnet =/ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Regner med at sekker også er lov her? Er ute etter en enkel, stilren og relativt god sekk som ikke koster all verden. Skal ikke gå på noen skole på et par år, men sekken bør likevel ha plass til en evt. laptop samt noen bøker. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Denne er fin selv om jeg ikke er stor tilhenger av den kjedelige fargen. http://www.knomobags.com/eu/men/bags/backpack/findlay-back-pack-black-17-laptop-bag.html/ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Ja, fargen var litt for kjedelig for min del. Ellers takk for tipset. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Hva med noe sånt? Backpack With Navajo Trim Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Er ikke fan av hippiedetaljen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Er enig der, men jeg likte fargen på den. Hva men denne? Canvas Backpack? Hadde vært hendig med en annen farge da. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Den der var jo faktisk ganske grei, tror jeg skal se litt rundt etter noe lignende når jeg er i UK neste uke. Takk for tipset da. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hva er greia med å bare linke til dritt fra Asos? Kvaliteten er vel omtrent som en middels plastpose vil jeg tro... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Greit nok, det meste fra ASOS ser billig ut (særlig lærimitasjonene), men det blir for dumt å totalt avskrive det, noe jeg regner med du gjør. Ikke alle er interessert i å betale så mye som en del her inne for vesker, sekker osv. De gjør da jobben, så lenge du ikke fyller de med bly - da ryker nok bunnen, men til vanlig bruk fungerer de nok helt fint. Ja, det er sikkert mulig å finne vesker som gir deg mer for pengene om du leter, men ASOS er et ganske greit sted å starte om man har et lavt budsjett, spesielt nå som det er salg på ASOS. Om personen som spør om tips ønsker noe av bedre kvalitet, i en høyere prisklasse er det ikke verre enn at han/hun skriver det uansett. Endret 21. juni 2011 av lokeland 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg aner ikke hvor man kan finne "kule" sekker tbh, så ville bare prøve å hjelpe KongKake. Kvaliteten er nok rimelig dårlig ja. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg regner med å kjøpe en Saddleback-messenger før skolestart neste år, men klarer ikke helt å bestemme meg. Derfor tar jeg gjerne i mot råd eller erfaringer. Det første spørsmålet er egentlig om jeg skal gå for "Thin Briefcase" eller "Classic briefcase", deretter størrelse. Jeg vil gjerne ha plass til et par notatbøker, laptop (13" - 15"), lader og tre bøker. All hjelp taes imot med et smil. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Jørgen: Jeg har Thin Briefcase Large i Dark Coffee. Jeg tror den er perfekt for deg. Den i medium blir nok akkurat litt for liten og vanlig briefcase tror jeg vil føles ut som en skikkelig tjukkas. fkm har også en Thin briefcase vis jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Thin briefcase i Large er nok det beste valget ja. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Takk, ser ut til at det blir Thin Briefcase i Large. Du har vel Thin Briefcase, fkm? Hva synes du om den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå