Gå til innhold

Tråden om bagger/vesker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne, nevnt tidligere, ville jeg brukt til trening.

Jeg skjønner ikke at så mange liker den. Syns ikke det er noe fint med de hvite remmene.

Hva med denne? Den er jo rimelig også.

Jeg synes det enkle kan være pent også. Trenger ikke bare være ekstravaganse og dessuten vil jeg tro duck duffelen passer bra til joggebuksestilen man ofte har når man skal til trening (skyt meg om jeg tar feil).

Likte for øvrig vesken fra Zara du linker til, sett bort ifra skinnet som så ut som det hadde godt igjennom grov mishandling. Skjønner ikke hvorfor billigkjeder er så motvillig mot å la folk lage sin egen patina på skinnet =/

Lenke til kommentar

Regner med at sekker også er lov her? Er ute etter en enkel, stilren og relativt god sekk som ikke koster all verden. Skal ikke gå på noen skole på et par år, men sekken bør likevel ha plass til en evt. laptop samt noen bøker.

Lenke til kommentar

Greit nok, det meste fra ASOS ser billig ut (særlig lærimitasjonene), men det blir for dumt å totalt avskrive det, noe jeg regner med du gjør. Ikke alle er interessert i å betale så mye som en del her inne for vesker, sekker osv. De gjør da jobben, så lenge du ikke fyller de med bly - da ryker nok bunnen, men til vanlig bruk fungerer de nok helt fint.

Ja, det er sikkert mulig å finne vesker som gir deg mer for pengene om du leter, men ASOS er et ganske greit sted å starte om man har et lavt budsjett, spesielt nå som det er salg på ASOS.

Om personen som spør om tips ønsker noe av bedre kvalitet, i en høyere prisklasse er det ikke verre enn at han/hun skriver det uansett.

Endret av lokeland
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg regner med å kjøpe en Saddleback-messenger før skolestart neste år, men klarer ikke helt å bestemme meg. Derfor tar jeg gjerne i mot råd eller erfaringer. Det første spørsmålet er egentlig om jeg skal gå for "Thin Briefcase" eller "Classic briefcase", deretter størrelse. Jeg vil gjerne ha plass til et par notatbøker, laptop (13" - 15"), lader og tre bøker.

All hjelp taes imot med et smil.

Lenke til kommentar

Jørgen: Jeg har Thin Briefcase Large i Dark Coffee. Jeg tror den er perfekt for deg. Den i medium blir nok akkurat litt for liten og vanlig briefcase tror jeg vil føles ut som en skikkelig tjukkas.

fkm har også en Thin briefcase vis jeg ikke tar feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...