PatSharpX Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Noen som har kjøpt bag fra ASOS sitt eget merke før? Fant ASOS Shopper. Den er jo veldig billig, men regner ikke med å bruke den kjempe mye så gjør ikke noe at den ikke varer i 20år. Syns den så fair ut til en tur på sjøen eller stranden/parken. Hva syns dere? Endret 4. mai 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Har kjøpt bag fra ASOS sitt merke før, ja. Det er ikke akkurat kvalitet man kan skryte av, men fungerer helt greit til hverdagslige ting. Stoffet er syntetisk og føles også deretter, men utover dette har jeg ikke noe utsette på den. Den er billig, og som du sier forventer jeg heller ikke at den skal vare i mange år. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hvis du først skal ha den med ut på tur kan det vera lika så greit med noko ein ikkje er så redd for. Eg ville dog sjølv gått for http://www.asos.com/Asos/Asos-Canvas-Shopper/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1420055&cid=9265&Rf89=884&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=3&clr=Stone Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Fin den også Alliha, men jeg liker å ha den ekstra lommen jeg kan lukke til ting som er kjekt å ha for seg selv. Lommebok, nøkler osv. Edit: fant den da jeg egentlig lette etter en toalettmappe, noen som vet om nettbutikker med godt utvalg? Edit2: Vurderer Mulberry Wash Bag, men er usikker på om jeg kan ta meg råd til den. Endret 4. mai 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hadde aldri brukt så mye på en toalettmappe. Har en enkelt en i sort skinn fra Björn Borg (fikk til jul) og den gjør jobben like godt som noe annet. Ville heller brukt pengene på ei veske du faktisk kan bære ute i offentligheten. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) "200 €" Endret 5. mai 2011 av Christian B 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 "200 €" En toalettmappe varer jo "evig" så lenge du behandler den pent, så syns egentlig ikke det er så galt å bruke 200€ på det. Men kan ikke ta meg råd til det nå. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Alle toalettmapper varer vel evig. Mamma har en fra Old Spice som jeg tipper hun har hatt i 20-30 år. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Alle toalettmapper varer vel evig. Mamma har en fra Old Spice som jeg tipper hun har hatt i 20-30 år. Jepp, så hvorfor ikke rive i en man kan bli glad i Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Hvis du klarer å bli glad i en toalettmappe er du egentlig ganske heldig, men du forventer nok for mye av oss andre hvis du tror vi forstår det argumentet. Endret 5. mai 2011 av TanTheMan Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Phø, jeg har hatt min Snupi-toalettmappe siden jeg var liten guttunge. Jeg er glad i den 2 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Noen tips til noen stilige vesker som er ryanair-approved? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Hva skal til for at den er 'ryanair-approved'? Bare vanlig håndbagasje? Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Maks 55cm x 40cm x 20cm Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Skal den være Ryanair-approved skal den vel helst være ikke eksisterende. Det er ihvertfall min erfaring, men det er en annen sak. Edit: For Your Eyes Only: Det du egentlig spør om er om vi kan gjøre research for deg og finne ut hvilke vesker/bager som holder seg innenfor de målene? Beklager, den jobben er du nok nødt til å gjøre selv. Bruk heller førsteposten og let deg igjennom hos forskjellige produsenter. For øvrig er vesken jeg kjøpte innenfor disse målene. (Impuls)kjøpte for øvrig ny veske for et par dager siden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=916788&st=1100 På lappen som følger med står det "This bag is a design cooperation between Sandqvist and Herr Judit, influenced by a 1950's Swedish classic factory bag". Følger for øvrig med skulderreim. Kjøpte den her. Hyggelig kar også, var ikke no problem å deklarere verdien til 200kr og fikk den 2 dager etter bestilling. Edit: Tror jeg har funnet ut hvorfor jenter har så mange vesker. Man kan ikke få nok. Man kan aldri ha for mange vesker, til forskjellige anledninger og årstider. Endret 28. mai 2011 av lokeland 1 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Så et sted, for ikke så lenge siden, at en dyr Gucci-bag kostet i overkanten av 5 millioner kroner. Hvordan kan dette være mulig? Var verken diamanter eller gull der! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Prøvde å google litt, men fant ingen info om denne vesken du omtaler. Kommer kun på to grunner til at prisen er så høy: Det er den første Gucci-vesken noensinne lagd og derfor har samlerverdi for en med litt for mye penger på bok eller det er en one-of-a-kind veske lagd av veldig dyre materialer, noe jeg ikke tror er tilfelle ettersom du har utelukket gull og diamanter. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Så et sted, for ikke så lenge siden, at en dyr Gucci-bag kostet i overkanten av 5 millioner kroner. Hvordan kan dette være mulig? Var verken diamanter eller gull der! Mange vil ha den, men det finnes bare én. Da finnes det ingen øvre grense for pris, egentlig. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 http://www.chapmanbags.com/ChapmanBagsSite/product/Carry%2Don+Luggage/NWF21.htm Noen som vet om noe liknende denne bare litt billigere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå