Gå til innhold

Tråden om bagger/vesker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kjøpt bag fra ASOS sitt merke før, ja. Det er ikke akkurat kvalitet man kan skryte av, men fungerer helt greit til hverdagslige ting. Stoffet er syntetisk og føles også deretter, men utover dette har jeg ikke noe utsette på den. Den er billig, og som du sier forventer jeg heller ikke at den skal vare i mange år.

Lenke til kommentar

Fin den også Alliha, men jeg liker å ha den ekstra lommen jeg kan lukke til ting som er kjekt å ha for seg selv. Lommebok, nøkler osv.

 

Edit: fant den da jeg egentlig lette etter en toalettmappe, noen som vet om nettbutikker med godt utvalg?

 

Edit2: Vurderer Mulberry Wash Bag, men er usikker på om jeg kan ta meg råd til den.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Skal den være Ryanair-approved skal den vel helst være ikke eksisterende. Det er ihvertfall min erfaring, men det er en annen sak.

Edit: For Your Eyes Only: Det du egentlig spør om er om vi kan gjøre research for deg og finne ut hvilke vesker/bager som holder seg innenfor de målene? Beklager, den jobben er du nok nødt til å gjøre selv. Bruk heller førsteposten og let deg igjennom hos forskjellige produsenter.

For øvrig er vesken jeg kjøpte innenfor disse målene.

 

(Impuls)kjøpte for øvrig ny veske for et par dager siden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=916788&st=1100

 

På lappen som følger med står det "This bag is a design cooperation between Sandqvist and Herr Judit, influenced by a 1950's Swedish classic factory bag". Følger for øvrig med skulderreim. Kjøpte den her. Hyggelig kar også, var ikke no problem å deklarere verdien til 200kr og fikk den 2 dager etter bestilling.

Edit: Tror jeg har funnet ut hvorfor jenter har så mange vesker. Man kan ikke få nok. Man kan aldri ha for mange vesker, til forskjellige anledninger og årstider.

Endret av lokeland
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvde å google litt, men fant ingen info om denne vesken du omtaler.

Kommer kun på to grunner til at prisen er så høy: Det er den første Gucci-vesken noensinne lagd og derfor har samlerverdi for en med litt for mye penger på bok eller det er en one-of-a-kind veske lagd av veldig dyre materialer, noe jeg ikke tror er tilfelle ettersom du har utelukket gull og diamanter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...