Haawy Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Får litt emo-vibber... 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Emo-hipster vibber her. 1 Lenke til kommentar
oholles Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Haha, emo? Jaja, gjerne det. Satser på at den i kombinasjon med klærne mine rister av seg emo-vibbene Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg får også litt emo-vibber, men kan se for meg at det kan funke greit nok om du klarer å kombinere den skikkelig. Lenke til kommentar
oholles Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg kan se at fargen kan vekke litt emo-assosiasjoner, men må innrømme at jeg ikke tenkte tanken en gang før dere påpekte det. Men nå er hele bagen oppe til revurdering Ikke umulig jeg går for en annen farge. Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Er på jakt etter en messenger-lignende bag som ikke er så alt for stor. Forslag? Siterer meg selv siden jeg havnet på forrige side Hva med denne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg liker både første og andre, men vil nå si at de passer best i ulike settinger. Kunne f.eks. hatt med meg første på festival eller hvis jeg hadde kledd meg litt 'rufsete' og 'tømmerhoggeraktig' i brun- og grønntoner. Den andre hadde derimot fungert bedre om ja, jeg kledde meg litt penere/elegant. Lenke til kommentar
oholles Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Det ble til at jeg bestilte den nevnte "emo"-bagen Kom frem til at jeg fremdeles likte den, og kan være en grei avveksling fra min gamle brune skinnbag. Jeg satser på at ytre mitt ellers ikke vil, sammen med bagen, skape noen emo-vibber fra utenforstående Endret 31. mars 2011 av oholles Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Meget pen! Hvor og hvor mye? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Zara. 559 kr! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Hadde det bare vært ekte skinn så hadde det vært nice Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg likte den. Billig var den også. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. april 2011 Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 Meget pen veske. Ble nesten fristet til å kjøpe en for å ha noe inntil jeg får snudd meg rundt og bestilt en Filson eller Saddleback. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 1. april 2011 Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 Den var så rimelig at jeg har råd til den. Faen. Lenke til kommentar
2cool Skrevet 1. april 2011 Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 Det ble til at jeg bestilte den nevnte "emo"-bagen Kom frem til at jeg fremdeles likte den, og kan være en grei avveksling fra min gamle brune skinnbag. Jeg satser på at ytre mitt ellers ikke vil, sammen med bagen, skape noen emo-vibber fra utenforstående Tviler. Det mønsteret er jo for emoer som Barbour tartan er for fkm, så lykke til i din nye omgangskrets! You can do it!!! 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 1. april 2011 Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 Det ble til at jeg bestilte den nevnte "emo"-bagen Kom frem til at jeg fremdeles likte den, og kan være en grei avveksling fra min gamle brune skinnbag. Jeg satser på at ytre mitt ellers ikke vil, sammen med bagen, skape noen emo-vibber fra utenforstående Tviler. Det mønsteret er jo for emoer som Barbour tartan er for fkm, så lykke til i din nye omgangskrets! You can do it!!! Lenke til kommentar
oholles Skrevet 1. april 2011 Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Tviler. Det mønsteret er jo for emoer som Barbour tartan er for fkm, så lykke til i din nye omgangskrets! You can do it!!! Haha, takk Har bestilt time hos frisør og alt nå! Skremmende.. Dette gjorde utslaget. Veska skal i retur når den ankommer huset. Endret 1. april 2011 av oholles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå