cbfn Skrevet 24. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 Den passer perfekt til moods-klærne dine. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 24. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 Den passer perfekt til moods-klærne dine. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Jeg ville også gått for en modell uten alle de flashy merkene. Endret 24. februar 2011 av -drugiS- Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) PatSharpX: Har et forslag: Hva med å lage en liste over produsenter og eventuelt nettbutikker i førsteposten? F.eks.: Saddleback Leather Filson Mulberry Ettinger Mismo Ernest Alexander Ally Capellino Bottega Veneta RBJ SImpson Bosca Makr Endret 25. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 Ingen dum ide, har oppdatert førsteposten nå Bare å komme med flere forslag til produsenter og butikker så skal jeg legge de inn. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg kommer ikke i kontakt med LV Oslo. Har ringt 22 82 88 00 flere ganger, men kommer kun til tlf svarer. Noen som vet om de har mail? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 De tar ikke telefonen når barn under 12 år ringer. 6 Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Lurer på en ting som de opplyste sikkert kan svare på: Vurderer å anskaffe en slik i svart: http://www.saddlebackleather.com/categories/83-Leather-Bags-SaddleBack-Leather-Pouches Noen som har erfaring med en pouche? Har en messenger bag (ikke saddlebacl) i lær (brun) som jeg bruker mye, men hadde vært greit med noe mindre og. Men fargemessig: Er det bedre å heller prøve noe annet enn å gå for det "trygge" svarte? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Selv syns jeg brunere er mer trygt enn svart. Hvorfor? Mye mer annvenelig. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Så forresten et par med komplett LV-baggasje her da jeg var ute og reiste. Om ikke det stygge monogramskinnet var nok, så hadde de en form for plastbeskyttelse på dem sånn at det var ikke skulle ble skittent/skraper på flyreisen. Endret 5. mars 2011 av multisync Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Lurer på en ting som de opplyste sikkert kan svare på: Vurderer å anskaffe en slik i svart: http://www.saddlebackleather.com/categories/83-Leather-Bags-SaddleBack-Leather-Pouches Noen som har erfaring med en pouche? Har en messenger bag (ikke saddlebacl) i lær (brun) som jeg bruker mye, men hadde vært greit med noe mindre og. Men fargemessig: Er det bedre å heller prøve noe annet enn å gå for det "trygge" svarte? Kommer jo helt an på hva du har av lær og kan matche med. Men i utgangspunktet er mørkebrunt den mest anvendelige fargen. Så forresten et par med komplett LV-baggasje her da jeg var ute og reiste. Om ikke det stygge monogramskinnet var nok, så hadde de en form for plastbeskyttelse på dem sånn at det var ikke skulle ble skittent/skraper på flyreisen. Det er nettopp derfor jeg aldri kommer til å betale mer enn nødvendig for en koffert jeg vet kommer til å bli mishandlet på flyplassen. Lenke til kommentar
hopeless22 Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Hei! Trenger tips til en veske / bag, bruksområdet er til og fra skolen, altså med bøker, notater og mac`n. Må ha skulderreim (om det er det det kalles på fagspråket). Helst ikke så forbanna dyr, en ensfarget og enkel en er forsåvidt greit. Går på BI, om det kan si noe om stil.. Utover det er jeg en Sebago, Jeans og skjorte tilhenger. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Skinn eller stoff? Og hva er 'forbanna dyrt'? Lenke til kommentar
hopeless22 Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Skinn eller stoff? Og hva er 'forbanna dyrt'? Stoff helst, skinn kan til nød gå. Helst under tusenlappen! (Hvis det finnes, ellers strekker vi oss til nød til 2) Endret 11. mars 2011 av hopeless22 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 Legg til Knomo på lista i førsteposten. http://www.knomobags.com/eu/men/ Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 21. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2011 Vente til April for Eller går for ? Jeg vurderer å gå til innkjøp av en sånn. Er det butikker i Stavanger som selger Filson? Vil prøve Medium og Small før jeg kjøper. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2011 I følge sidene deiras er det iallefall bare mogleg å finne butikkar i USA og Canada, pluss at eit google-søk ga meg ingenting. Så eg trur nok ikkje det. Men du kan jo bestille medium første eller noko og bytte den dersom du ikkje likar den? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 21. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Det er jo mulig. Jeg ser Dungarees selger den $29,5 billigere. Det er også gratis frakt på ordre over $55 (det gjelder tydeligvis bare i Nord-Amerika) Jeg får sette Filson til side litt. Dersom noen med litt peiling kan ta en rask kikk over disse merkene som Rolfsen har i sitt sortiment, og eventuelt nevne noen som har tilsvarende bagger, hadde det vært supert. Det skaper mulighet for å prøve dem før jeg kjøper. Mulberry sine solide bagger var i dyreste laget. Endret 21. mars 2011 av Narrie Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2011 Ser ut som om Filson sender til Norge da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå