Gå til innhold

Tråden om bagger/vesker

Anbefalte innlegg

Etter det gikk over til en diskusjon om bagger og vesker i tråden Hva slags stil liker du ikke å se? så tenkte jeg vi kunne jo lage en egen tråd om det.

Slik vi har for sko: Den massive skotråden.

Butikker og produsenter som er verdt en titt:

Saddleback Leather

Filson

Mulberry (Har også butikk i Akersgaten i Oslo)

Ettinger

Mismo

Ernest Alexander

Ally Capellino

Bottega Veneta

RBJ Simpson

Bosca

Makr

Louis Vuitton (Har også butikk i Akersgaten i Oslo)

Steffen Eftf (Kun butikk, ligger i Akersgaten i Oslo)

Knomo Bags

Chapman Bags

Aspinal of London

Endret av PatSharpX
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bah, denne tråden minner meg bare om at jeg er nødt til å kjøpe meg en ny vekse/bag til høsten. Den jeg har nå blir for liten når jeg må begynne å ta med meg laptop på skolen igjen. Men for å være litt on topic så er jeg mest glad i enkle skinnvesker/bag uten så mye dilldall. Enklere og ikke minst penere enn å gå rundt med sekk hele dagen.

Lenke til kommentar

Hrafen av Minsk: De veier visst nok et tonn. Passer best vis du skal sitte på en heste/kamel/esel-rygg i flere dager.

Er klar over at de er relativt tunge, men tror det skal gå greit. Går for en i medium, og den veier da i underkant av 3 kg. Og når de er så jævlig kule, er det verdt det.

Lenke til kommentar

Det er gjerne flere innlegg som kan flettes inn, og det blir vel noe rart siden første innlegget ikke lengre er førsteposten?

Denne uskyldige feilen har nå blitt rettet opp! Det er bare å rapportere innlegg du mener bør flyttes over, så vil det skje iløpet av kort tid. :)

Lenke til kommentar

Classic briefcase str. medium veier rundt 3 kg... Med mindre man er en 12 år gammel jente klarer man fint å bære den hele dagen

+ innhold. LOL. Går ann å ta seg 3 sek ekstra til å tenke. En laptop, mobil og veier for mye.

Nei du sier ikke det. Herregudfacepalm.gif Det er dessverre litt vanskelig å oppgi en vekt som inkluderer noe annet enn en tom bag, ettersom det vil variere hva man har med seg.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Classic briefcase str. medium veier rundt 3 kg... Med mindre man er en 12 år gammel jente klarer man fint å bære den hele dagen

+ innhold. LOL. Går ann å ta seg 3 sek ekstra til å tenke. En laptop, mobil og veier for mye.

wat is this is i dont even 12 years

Innholdet vil jo veie det samme uansett om du har en bag på 3 kilo eller om du har en bag på 1,5 kilo. Min laptop på 15", 2-4 bøker og lader til pc veier ikke for mye. Men nå skal det sies at jeg ikke har mobilen min med i bagen.

ericsson_hotline450combi_1206637992_860903.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...