Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter, se hit! - er dette en god julegave til kjæresten min?

Anbefalte innlegg

Ok, så i dag er dagen hvor min nybakte kjæreste og jeg skal utveksle julegaver før vi drar hver til vårt. Vi ble enige om et tak på 500-600 kroner, da vi begge snart har bursdag også, og da jeg fortsatt synes alt er litt nytt og skummelt (på den deilige måten vel og merke), valgte jeg å la vær å bruke 500 kroner på et tv-spill som jeg ikke visste om han ville like, men klinket likesågodt til med Paristur i begynnelsen av februar. Æææ! Dette er også litt fordi jeg synes det er mye hyggeligere å gi noe vi kan gjøre sammen som kan bli et herlig minne, i stedet for å gi hverandre klær og smykker.

Men, i dag har jeg fått helt panikk! Tenk hvis han ikke liker det?! Herregud, jeg burde heller kjøpt Gran Turismo 5.

Nå er det jo ikke så mye mer jeg kan gjøre med det (bortsett fra å panikke), men har i alle fall tenkt å møte han i døren i et bittelite nissekostyme og stay-ups, lage et blowjob-gavekort og et kryssord hvor ordene er fine ting om han, og løsningsordet blir en hyggelig/sexy setning osv. Samt skal lage god middag til ham.

Da er det store spørsmålet: Hva ville dere tenkt hvis dere fikk Paristur av kjæresten? Samt de andre tingene? Trenger å bli liiiitt beroliget! ;)

Vi er begge 22 forresten :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Paris-tur er greit, så lenge han slipper å punge ut med mange tusen til hotellopphold. Kryssordet ville jeg droppet. Det verste jeg vet er gaver som ender med at jeg må anstrenge meg. Men hvis han er glad i kryssord, da stiller det seg annerledes. Kanskje han vil like gaven uansett. Det vil han i hvert fall fortelle deg.

Lenke til kommentar

Takk for svar alle! Ble litt roligere nå :)

Paris-tur er greit, så lenge han slipper å punge ut med mange tusen til hotellopphold. Kryssordet ville jeg droppet. Det verste jeg vet er gaver som ender med at jeg må anstrenge meg. Men hvis han er glad i kryssord, da stiller det seg annerledes. Kanskje han vil like gaven uansett. Det vil han i hvert fall fortelle deg.

Jeg betaler flybilletten, og har reservert hotell - blir kun 600 på hver, men mulig jeg betaler det også, har ikke helt bestemt meg ennå!

Angående kryssordet... det er jo ikke akkurat noe søndagskryssord over 2 A3 sider, men litt a la julenøtter-kryssordene - ikke veeeldig anstrengende akkurat ;)

Lenke til kommentar

Herlig gave! Jeg hadde blitt dritglad - Paris-tur høres både romantisk og spennende ut!

Eneste negative, om jeg i det hele tatt skal bruke et sånt ord, måtte vært om jeg hadde følt at min gave var veldig kjedelig i forhold. Med et budsjett på 600kr er det vanskelig å overgå en Paris-tur, for å si det sånn.

Lykke til! Dette burde han like! ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Nei, huff. Dubai er jo bare "plastikk", finnes ikke romantisk i forhold til Paris. Ser forøvrig ikke helt poenget med å foreslå gaver trehundre ganger budsjettet.

Så du klarer å prestere å si at Dubai bare er plastikk?

Lenke til kommentar

Nei, huff. Dubai er jo bare "plastikk", finnes ikke romantisk i forhold til Paris. Ser forøvrig ikke helt poenget med å foreslå gaver trehundre ganger budsjettet.

Så du klarer å prestere å si at Dubai bare er plastikk?

Ja. Ikke bokstavelig talt selvfølgelig, men "plastikk" i den forstand at så og si alt er nytt/relativt kulturløst og falskt. (Falske øyer og lignende, you name it) Sikkert kult om du er ute etter overdådig luksus, men hvilke 22-åringer har rå til å sjekke inn på et luksus-hotell i Dubai?

Jeg personlig foretrekker steder med en litt roligere og mer normal atmosfære, gjerne et med litt historie bak seg også. Åttefelts motorveier med skyskrapere (bygget av fattige gjestearbeidere under elendige forhold?) på begge sider kan ikke konkurrere med idylliske små-gater i Paris hva romantikk angår. Klart at det er mange spennende steder å reise her i verden, men skal man på storby-ferie med kjæresten første gang burde Paris være ganske enestående :)

Bare husk å vær litt obs på hotellene trådstarter, hørt at billige hoteller i Frankrike ikke nødvendigvis kan konkurrere med hoteller i samme prisklasse andre steder i Europa.

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...