Spragleknas Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Skal hjelpe en kamerat å sette opp en n-force2 maskin som hovedsaklig skal brukes til hobby-redigering av musikk Det jeg hovedsaklig trenger anbefalinger på er; Et stille og rimelig kabinett Et billig og bra n-force2 HK Et 24 bits lydkort med midi inn/ut- ganger (ca. 1000-1500) Takker for alle bidrag Spesielt ang. lydkort (er nokså grønn her) Lenke til kommentar
larsos Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 HK: Abit NF7 V2.0 Lydkort: Creative Soundblaster Audigy 2 Kabinett: Sky Hawk De har alt på www.komplett.no Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Takke for svar Har vurdert abit kort, ja Blitt fortalt at SB ikke er noe kort til musikkredigering, bedre med m-audio eller annet ... ? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 hva med hercules??? de lagde bra lydkort. Vet ikke hva som har skjedd i det siste men de har jo gitt ut en del kort i det siste. Lenke til kommentar
larsos Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Blitt fortalt at SB ikke er noe kort til musikkredigering, bedre med m-audio eller annet ... ? Hmm..det vet jeg ikke, men det jeg har blitt fortalt er at SB er ganske bra til musikkredigering. Men det kan jo godt hende at du har rett, så jeg har ikke noe annet å foreslå..desverre..du får bare lete å se på spesifikasjonene til lydkortet..så finner du sikkert et bra lydkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå