Valkyria Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 For noen måneder siden så kjøpte jeg et CorsairHS1 headset fra komplett.no som nå har sluttet å fungere. Med det mener jeg at det er noe fysisk gale med det, fordi lyden som jeg nå får i headsettetet er lav og mangler mange frekvenser, f eks kan jeg ikke høre folk snakke, og bass er ikkeeksisterende. om jeg bøyer ledningen inn i øreklokken i en viss vinkel finner jeg et sweetspot der jeg får normal lyd, men det går ikke ann å sitte å holde slik når man gamer. Det stod på boksen til headsettet at jeg hadde 2 års garanti på det, så jeg lurer på om jeg kan sende en mail til komplett og spørre om de kunne enten reparert produktet eller sendt et nytt. Jeg ønsker fremdeles beholde HS1, for med unntak av denne defektheten, så er det det beste headsettet jeg har vært borti. Skaden skyldes ikke at jeg har behandlet det dårlig eller noe slikt. Jeg vil tippe det er dårlig sveising/skjøting fra fabrikanten sin side. Håper på svar Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 http://www.komplett.no/k/k.aspx?action=custserv&topic=step1 Lenke til kommentar
Tom H. Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Min erfaring med Komplett.no er veldig positiv. Jeg er helt sikker på at du får erstattet dette, så lenge ikke det er tydelig bruker relatert feil selfølgelig. Jeg har handlet mye hos Komplett.no siden butikken startet. Jeg har så langt kun positive erfaringer. Jeg har hatt noen returer gjennom tidene som logisk er. Da feil % på eletronikk eksisterer. Men de returene jeg har hatt, er gått smertefritt med god assistanse av Komplett.no Et godt eksempel er en forsterker jeg kjøpte for noen år siden. En mnd før garantien gikk ut, oppstod det en feil. Jeg emailet dem om feilen. Fikk da tilsendt ferdig frankert kasse til å putte den i. Så ble den hentet på døren. 14 dager senere kom ny i posten til meg. 15kg tung forsterker. Lykke til med headsettet Har du god samvittighet, ordner det seg helt sikkert Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Kontaktet dem nå, og får sikkert svar etter jul en gang. takker for svar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå