galaxee Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hei! har nå kjøpt en ny 120GB hard-disk installerte den og sette den i gang alt funker 8) men så gikk eg inn i bios å så på temp på prosessoren og den lå på 65 grader? den har ligget på 50 grader før... + at eg har sett ned prosessoren fra 1.6ghz ---> 1.3ghz for å få ned temp....den ligger på 50 grader nå og kjøle ribba er glovarm når eg tar på den... har testet å kjøre på 1.3 mhz før og da lå tempen på ca 40 grader og var lunka er det den transomator boksen på pcen som er for liten? leste litt på den og det stod noe med 100w kjører 2 Hard-Disker 1 cd-brenner 2 vifter på 12v 1 vifte på 6v kordan kan eg sjekke strømmen på pcen? noe program? takker for alle svar Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 at strømforsyning ikke er stor nok, skulle vel ikke tilsi at CPU temp går opp?? hvilket kabinett (type) har du? Lenke til kommentar
hormonfresar Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 har du bukt termisk pasta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå