hennanhennan Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre sammen med en søt jente når vi er hos henne? Hun er alene hjemme og liker positive overraskelser! Noen som har noe fint jeg kan si til jenta? Så ser jeg om d passer til henne! Hehe, takk takk Hilsen Gutt 19, Bergen. Endret 22. desember 2010 av hennanhennan Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 One thing comes to mind, men da du ikke sier noe om forholdet dere imellom tror jeg det er best å vente med slike forslag. Hva med å se en koselig/skummel film som gir deg muligheten til å legge armen rundt henne, og se hvor det fører hen? Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Min ryggmargsrefleks på spørsmålet ditt var "puppekos" - men det kan vel hende dere ikke er kommet så langt ennå. Ellers er det jo hyggelig å spille yatzy, ludo, se på frimerker.... Bare slapp av, vær deg selv, ikke spill skuespill, prat, drikk kaffe (eller te), så går det nok bra. By på deg selv (altså verbalt sett). Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Ei søt jente som er alene hjemme? Jeg vet om én positiv overraskelse du kan komme med, men kanhende den er mer positiv for deg. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Dere kan jo lage deilig og god mat sammen, og du kan jo evt. ta med en film som dere kan se mens dere spiser? Tenn gjerne på stearinlys! Gi henne komplimenter, og ikke kom med sjekkereplikker... det er flaut. 1 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Dick in a box..? Eventuelt film. 4 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) "Liker du overraskelser?" "Ja!" *Dra frem staken* DICKSLAP Endret 21. desember 2010 av TM B 3 Lenke til kommentar
cheec Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Veldig morsomt, du. hahaha!! Not... Lenke til kommentar
Ashraf Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Hva, da Zarac? Nå ble jeg spent. PS. Er hun pent kledd, så er hun ikke født sånn. Komplimenter det hun har strevet med å få fint :-) Endret 21. desember 2010 av Ashraf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Mat og skrekkfilm. Trust me. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Be henne hente deg noe å drikke mens du venter i stua, når hun går å er ute av syne kler du deg helt naken. Når hun kommer tilbake står du der å ser på reaksjonen hennes. Enten får du deg noe, eller så bryter hun ut i latter. Det funker 2 av 3 ganger. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 The Naked Man! Ikke kjør Superman-posering, det funker ikke. Lenke til kommentar
isprins Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 God mat, go film og massasje Og da mener jeg at du skal holde fingra unna "the private parts".. Vær iallefall forsiktig med det til du vet hvor landet ligger. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Be henne hente deg noe å drikke mens du venter i stua, når hun går å er ute av syne kler du deg helt naken. Når hun kommer tilbake står du der å ser på reaksjonen hennes. Enten får du deg noe, eller så bryter hun ut i latter. Det funker 2 av 3 ganger. haha ja men se an jenta! Kjørte det på eksen og hun ble hverken kåt eller glad, hun ble mer skuffa og kanskje litt sjokkert/skremt, haha Hun trodde jeg hadde tent lys og det skulle være skikkelig koselig og romantisk. Men uansett viktigst av alt; kjør helt ut uansett hva som skjer! Jeg kjørte den helt ut, selv om responsen var drit dårlig. Viktigste for meg var at jeg fikk meg en god latter, og en historie! Endret 22. desember 2010 av ToYBoi Lenke til kommentar
hennanhennan Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 TAkk takk. Dette blir spennende! ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå