AnonymDiskusjon Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Så jeg har vært sammen med en helt fantastisk jente i noen måneder nå, vi har bodd i to forskjellige byer så vi har ikke sett hverandre så mye og har savnet hverandre veldig mye, men når vi har vært sammen har det vært helt fantastisk og helt problemfritt. Helt frem til bare et par dager siden var det kose-kose meldinger til hverandre av type "gleder meg så til ferien, vi skal kose oss så mye" osv osv. Våkner så første dagen jeg er hjemme for ferien (har ikke sett henne enda), og hun ringer meg og sier hun må snakke om oss. Jeg kjører opp til henne og hun forteller meg at hun ikke orker legge mer følelser i det når vi bor forskjellige steder og hun ikke vet om vi noen gang kommer til å bo i samme by før begge er ferdig med utdannelsen. Det som gjør det så utrolig hardt er at jeg var sikker på at dette var jenta jeg kom til å dele livet mitt med, og jeg vet at hun følte det samme en stund også, i tillegg har begge to fortsatt følelser for hverandre. Jeg føler at et avstandsforhold i noen år er en liten pris å betale for å være med henne, og det gjør bare enda mer vondt å tenke på at hun tydeligvis ikke syns det samme Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hvor mange måndeder var dere sammen? Skjønner åssen det føles, men hvis det var snakk om nyforelskelse er det lettere å tenke slik som du gjør tror jeg. Litt rart/unødvendig av henne å plutselg gi en slik beskjed hvis du trodde alt var bra. Bare å la tiden lege kjærlighetssorgen. Det er flere fisker i havet, og hvis dere var ment 2 be hadde ikke dette skjedd God bedring! Lenke til kommentar
Ashraf Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Det er flere fisk i havet. Men det finnes også haier der, da. Neida, seriøst: Tiden leger alle sår. Lenke til kommentar
W1n5t0n Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Enig, tiden leger virkelig alle sår. 1 Lenke til kommentar
rockworld Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Den er jævlig kjip og nå selv 5 måneder etter det ble slutt mellom samboeren min og meg sover jeg dårlig om natta, drømmer kjipe drømmer, og mister fokus 24/7.. Tenkte det samme som deg med drømmedama og alt, pluss vi jobber fortsatt sammen og har noen felles venner. Du bør prise deg lykkelig at dere ikke bor i samme by. Det hjelper deg mye... Jeg lover deg. Det blir bedre.. Litt etter litt.. Så en liten anbefaling fra meg.. Ikke ty for hardt på flaska, det kan gjøre vondt verre. (Been there) IKKE sitt inne hele tiden, men vær ute med venner. Snakk med noen.. Siste tipset varierer fra person til person; ikke "bli sammen" med noen med en gang. Ofte kan disse følelsene bare være erstattere for de du har for hun andre, og vil som regel ikke fungere i lengden... En manhug fra Rockworld.. Lenke til kommentar
bemeher Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Gode råd Rockworld.. Men det tar MYE krefter å prøve å ikke tenke på henne. Er ille når man må passere leiligheten hver dag, eller møtes og ses ofte, verst er det fordi man har så lyst til å se personen og være med dem, samtidig som man vet det ikke går.. Beklager å ikke være noe til hjelp, er fortsatt fryktelig sår ( en uke siden hun gjorde det slutt), men håper det kan gi en form for hjelp å se at det er andre som går gjennom det samme, jeg vet det gjør det for meg (bare litt innimellom, men det er bedre enn ingenting. Lykke til, og jeg håper du får en fin jul med folk du bryr deg om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå