Mahler Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Ser en tendens her at folk fortsatt tror at sexleketøy for menn er dårlig, og ikke på nivå med det kvinner får kjøpt. Tull og tøys, kanskje dere ser på produkter fra 2005, og fra Norge. Norge har drittdårlige sexbutikker for menn, og fokuserer enestående på kvinner, så la oss gå til utlandet, der menn prioriteres foran kvinner. Vi snakker om Japan. I denne tråden skal eg vise til produkter som er suveren, og kan ikke engang sammenlignes med Fleshlight og andre tåpelige produkter som kun gjør kjønnsorganet rødt og irritert. Produktene kommer fra Japan, bestilles blant annet fra Tyskland (Omochadreams) og gir en langt bedre nytelse enn noe annet på markedet. Det er en haug med produkter man kan velge, hver til sin smak, noen liker trange, andre middels trang. Plasser en slik mellom dynen (eller kjøp love doll og plasser inn i henne) og du har kvalitets "ronking". Å bruke hånden er kjedelig, eneste fordelen den har et at du ikke trenger rengjøre med vann etterpå, og at det er kjapt. Ta en tur på toydemon forum viss du lurer på produkt anmeldelser og generelt om leketøy og behandling av dem. Produkt eg er strålende fornøyd med så langt er: Første anbefaling Meiki Maria Ozawa - Koster flesk (600kr ca), men du verden for en fitte. Den er veldig myk, med et stort fint gpunkt enhver jente skulle ønske de hadde. Å ta denne leken "bakfra" føles altså annerledes. Som med alle leketøy, kan man fortsatt bli sår viss man forsøker seg på denne mange ganger om dagen, men ettersom man blir eldre, kontrollerer man seg slik at kvalitet > kvantitet. Men man blir langt i fra sår på samme måte som en Fleshlight, den er rett og slett grusom mot organet. Glidemiddel? Vannbasert såklart. Eg kjøpte selv Hydra organisk glidemiddel, supert. Trenger ikke så mye egentlig til leken, da blir det bare gris og søl uansett. 2. anbefaling Love doll Aki med Seventeen Onahole. Det er billig, og det gir kvalitet. Seventeen gir overhodet ingen sårhet på kjønnsorganet, og kan brukes om og om igjen. Men Seventeen er etter min erfaring dårlig uten en Love Doll. Seventeen har dual layer, som har en ulempe med at den vil til slutt skille seg og du sitter igjen uten noe. Som regel må alle leketøy skiftes før eller siden, Japan sier 50 ganger er nok, før de vil skifte ut. Du kan selvsagt bruke mer enn dette, men da vil kvaliteten synke litt. Alt i alt en uslåelig kombinasjon disse to. Men i blant vil man ha seg en omgang med Maria eller ZXY ( Meiki Zhang Xiao Yu (Choo Shuu U)). No har dere menn en pekepinn på hva som faktisk eksisterer på markedet for oss, dette var bare en liten del, og eg forstår godt frustrasjonen til menn når de prøver Fleshlight og går tilbake til høgre hånden i stedet, pga sårhet disse lekene gir. Japan er mannsdominert til de grader, og de kan lage leketøy, og de lager mange og forbedrer seg hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg