Tå. Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Her 3 delvis defekte koss hodetelefoner. Det ene er fucked lyd, det andre(portapro) er fucked lyd + noen har valgt å farge det blått med sprittusj(tapt garanti?) det tredje har mistet "putene"(tapt garanti?) samt og fucked lyd. Så lurer da på hvor enkelt det er å få byttet disse. Gudene må vite hvor kvitteringene er og de er ikke kjøpt i Ålesundregionen hvor jeg ønsker å bytte dem. Er da alternativet å sende dem selv inn til Koss eller er det bare å stikke til nærmeste Koss forhandler og få nye sett utlevert. Har og hørt at de ulike butikkene har ulike rutiner på området. Noen hjelper deg uten kvittering mens andre ikke engang hjelper deg selv om du har kvittering. Noen med erfaringer? Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hei. Jeg hadde akkurat samme problem og gikk til Spaceworld hvor jeg kjøpte den. Stod på kvitteringen at jeg skulle kontakte dem hvis det skjedde noe galt ved normalt bruk. De sa at det som stod på kvitteringen var feil. Jeg måtte sende Koss-headsetet mitt inn til Koss hvor jeg skrev hva som var galt og at jeg bare hadde brukt det i 2 uker. Måtte legge ved kvittering også, så hvis du ikke har den vet jeg ikke om de "godtar" det. Så fort de får det fra deg sender de et nytt et i retur. (Pose faktisk, som ligger i postkassa). www.koss.no Hvis du skulle finne kvitteringen og sender det må du huske å sette på 2 frimerker (16kr) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå