Anterialis Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hei, jeg har lagt merke til at flere og flere nye spill (og utvidede versjoner av samme spill feks BF Bad Company 2 Ultimate Edition) kommer med en kode som man kan aktivere inne i selve spillet. Mitt spm. er: følger denne koden brukerprofilen din, slik at om man formaterer / kjøper ny hdd uten å føre over filene, vil dette kode-åpnede ekstramaterialet i spillet fortsatt være tilgjengelig? Om man selger spillet videre, er det noen som helst måte å få "deaktivert" koden fra ens egen spillerprofil slik at nestemann (kjøper) kan slå inn koden igjennom h*ns egen spillerprofil? På forhånd takk =) Lenke til kommentar
praystation Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Alle brukte koder kan lastes ned på nytt fra PSN Store i nedlastingshistorikken. Ikke noe problem å laste de ned på nytt på en annen maskin så lenge du logger deg på med din bruker. Men har du først brukt koden, så kan ikke noen andre brukere den på nytt hvis du f.eks. ønsker å selge spillet. Det må i så fall bli uten kode. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Feil. kodene lastes ikke ned igjen på battleield fra psn store. når du starter spillet så blir du bedt om å logge deg inn på EA kontoen din og koden huskes av EA. så med en gang du logger de gpå kontoen din igjen vil allt være åpnet;) Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 EA-konto? Da jeg la inn min BF Bad Company 2 VIP-kode brukte jeg aldri noe EA-konto. Kun PSN-kontoen som var innlogga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå