Zarfax Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Pcen har nå igjen begynt å tilfeldig klikke, etter ett opphold på noen måneder. Plutselig så står den stille, det skjer ingenting og lyden og skjermbilde henger seg opp. Den har vært på reperasjon flere ganger uten at de har fått fiksa det. De finner rett og slett ikke feilen. Som sagt så har den funket fint i noen måneder før den igjen begynte å klikke. Det har også vært problemer med å skru den på, ved at det ikke blir noen kontakt med skjermen. Da har det pleid å funke etter noen en 5-10 forsøk. Skjermkort og PSU er byttet, tydeligvis uten hell. Dette har skjedd 4 ganger nå tror jeg(altså at vi har levert den og fått den tilbake og etter en stund så slutter den å funke.). Endret 21. desember 2010 av Zarfax Lenke til kommentar
Nator Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Defekt hovedkort eller CPU eller RAM, dårlig kontakt mellom kjøler og CPU... slike ting kan være skikkelig hodebry. Jeg har opplevd store problemer med ustabilitet på Core i5 CPUer. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Det er bare så utrolig rart, den ene dagen funker den, den andre ikke, dagen etter hos DI så funker den igjen. Ikke gjør jeg noe uvanlig den dagen heller. Hva foreslår dere jeg gjør, maser om ny pc? Syntes egentlig de har vært flinke bortsett fra at de ikke har funnet feilen. Edit: Skal også nevnes at det kommer noen ganger opp en feilmelding idè jeg skrur på pcen, da den sier at CPU-overclocking failed eller CPU-fan failed. Har egentlig ikke brydd mg om dette da det kommer uavhengig om pcen funker eller ikke. Endret 21. desember 2010 av Zarfax Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 De har nå kommet med teorien om at det er noe galt med strømmen hjemme, og at det er derfor den ikke funker her. Kan dette være en mulighet? Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Bumper meg selv for 3. gang. FUngert veldig av og på i to uker, skal få noen til å sjekke strømmen. Fikk bluescreen idag for første gang. Fikk også at windows ikke kan starte opp, veldig rart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå