Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen funker ikke, gjentatte problemer

Anbefalte innlegg

Pcen har nå igjen begynt å tilfeldig klikke, etter ett opphold på noen måneder. Plutselig så står den stille, det skjer ingenting og lyden og skjermbilde henger seg opp. Den har vært på reperasjon flere ganger uten at de har fått fiksa det. De finner rett og slett ikke feilen. Som sagt så har den funket fint i noen måneder før den igjen begynte å klikke. Det har også vært problemer med å skru den på, ved at det ikke blir noen kontakt med skjermen. Da har det pleid å funke etter noen en 5-10 forsøk. Skjermkort og PSU er byttet, tydeligvis uten hell. Dette har skjedd 4 ganger nå tror jeg(altså at vi har levert den og fått den tilbake og etter en stund så slutter den å funke.).

Endret av Zarfax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare så utrolig rart, den ene dagen funker den, den andre ikke, dagen etter hos DI så funker den igjen. Ikke gjør jeg noe uvanlig den dagen heller. Hva foreslår dere jeg gjør, maser om ny pc? Syntes egentlig de har vært flinke bortsett fra at de ikke har funnet feilen.

Edit: Skal også nevnes at det kommer noen ganger opp en feilmelding idè jeg skrur på pcen, da den sier at CPU-overclocking failed eller CPU-fan failed. Har egentlig ikke brydd mg om dette da det kommer uavhengig om pcen funker eller ikke.

Endret av Zarfax
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...