Gå til innhold

Nokia E7 4" amoled. full qwerty, 8mpixel, GPS,minihdmi, usb leser.

Hvilken farge skal du ha på din E7?  

30 stemmer

1. 1. Farge?

Anbefalte innlegg

Tror du mener elkjop er ute med telefonen. Og den er fortsatt ikke på lager. Det står at den sendes den 20 februar..

haha, sorry! Ja det stemmer, elkjop er ute med mobilen ;)! Ettersom nokia n8 også har symbian 3, vil motivene der funke hos e7?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du mener elkjop er ute med telefonen. Og den er fortsatt ikke på lager. Det står at den sendes den 20 februar..

haha, sorry! Ja det stemmer, elkjop er ute med mobilen ;)! Ettersom nokia n8 også har symbian 3, vil motivene der funke hos e7?

Hva mener du med motivene? Programmene går iallefall om hverandre.

Lenke til kommentar

themes :whistle:

edit: ryktene tok viss ikke feil allikevel :ermm: ny forventes dato: 22/23 feb! :no:

Vil tro themesene fungerer omhverandre ja :)

Hehe, hadde en følelse av det.. Jaja, ikke alt for lenge igjen uansett da:) Vi får prøve og holde denne tråden igang, så flere får opp øynene for denne telefonen!

Lenke til kommentar

Nei. (Men jeg som har tatt bildene).

blåfargen så veldig bra ut! Den så ikke jentete ut eller? Hadde selv lyst på blå, men netcom hadde ikke så valget falt for den svarte. Men netcom får den ikke før 23 februar, så hvis de får den blåe versjonen av mobilen kan jeg sikkert si at jeg heller vil ha den.

Lenke til kommentar

Gleder meg til jeg får denne. har bestillt gjennom jobben. Ubekreftet dato 17.01 hos leverandøren, men datoen flytter seg sikkert til mandag, siden alle butikker har levering i februar/mars. Håper jeg slipper å vente så altfor lenge!

Da er vi to!! Så heldig at du får den såpass tidlig! Men tviler litt, ettersom alle butikkene også hadde 17/18.01 om forventes dato, men de bytta til 23 februar. Men håper du får den! Gi oss nærmere beskjed på mandagen ;)

Lenke til kommentar

Nei. (Men jeg som har tatt bildene).

blåfargen så veldig bra ut! Den så ikke jentete ut eller? Hadde selv lyst på blå, men netcom hadde ikke så valget falt for den svarte. Men netcom får den ikke før 23 februar, så hvis de får den blåe versjonen av mobilen kan jeg sikkert si at jeg heller vil ha den.

Jentete er ikke det første jeg tenkte på nei. Men det er nok ikke den fargen jeg ville valgt selv, men det er bare min smak da.

Lenke til kommentar

Hmm, hva kan dette være mon tro?

PS; Halla Fyksen! Brodern til Stig her.

post-23420-0-42921000-1295110140_thumb.jpg

post-23420-0-42360400-1295110112_thumb.jpg

post-23420-0-88836700-1295110127_thumb.jpg

Nice! Godt levert! Takker :)

Ser bra ut ass.. Sjekket youtube akkurat i stad. Var fortsatt ingen ordentlig tester av telefonen, så det er tydelig at den ikke har startet salget i andre land heller..

Telenormobil.no tar den også inn nå ser jeg. Blir spennende og se fremover!!

"Diskusjonen" om farger skal ikke jeg blande meg borti (er fargebling).. Men tror jeg vil ha sølv eller svart :)

Lenke til kommentar

Nå er leveringsdatoen på min endret til ubekreftet 20.02

Komplett operer fortsatt med leveringstid i morgen :)

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=620327&cks=ASS&assoc=20ACC316-0E63-43E2-9BBE-D2583A1CB52E;CREFURL=https://prisguiden.no/produkt/133694

(skrevet 17.01)

Redigert:

Dette er ubekreftet dato, noe som sier meg at denne kommer til og bli flyttet ;)

Får bare spørre om det er noe dere lurer på ang. E7 så kanskje jeg kan svare.

Hva synes du om skjermen? Virket telefonen rask og var touchen god?

Får visst ikke tilgang på den enda, vi har fått svært få prototyper så langt.

Ahh, skjønner.

Hvordan virket byggekvaliteten? Hvor jobber du forresten? :)

Endret av fredrik-fyksen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...