DaddyYankee Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Vi får se Netcom er ute med mobilen (kontant) http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/mobiltelefon-uten-abonnement/NOKE7GREYND/nokia-e7;pgid=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Tror du mener elkjop er ute med telefonen. Og den er fortsatt ikke på lager. Det står at den sendes den 20 februar.. haha, sorry! Ja det stemmer, elkjop er ute med mobilen ! Ettersom nokia n8 også har symbian 3, vil motivene der funke hos e7? Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Vi får se Netcom er ute med mobilen (kontant) http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/mobiltelefon-uten-abonnement/NOKE7GREYND/nokia-e7;pgid=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Tror du mener elkjop er ute med telefonen. Og den er fortsatt ikke på lager. Det står at den sendes den 20 februar.. haha, sorry! Ja det stemmer, elkjop er ute med mobilen ! Ettersom nokia n8 også har symbian 3, vil motivene der funke hos e7? Hva mener du med motivene? Programmene går iallefall om hverandre. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) themes edit: ryktene tok viss ikke feil allikevel ny forventes dato: 22/23 feb! Endret 12. januar 2011 av Lightpixel Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 themes edit: ryktene tok viss ikke feil allikevel ny forventes dato: 22/23 feb! Vil tro themesene fungerer omhverandre ja Hehe, hadde en følelse av det.. Jaja, ikke alt for lenge igjen uansett da:) Vi får prøve og holde denne tråden igang, så flere får opp øynene for denne telefonen! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hmm, hva kan dette være mon tro? PS; Halla Fyksen! Brodern til Stig her. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Er det din egen?! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nei. (Men jeg som har tatt bildene). Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Gleder meg til jeg får denne. har bestillt gjennom jobben. Ubekreftet dato 17.01 hos leverandøren, men datoen flytter seg sikkert til mandag, siden alle butikker har levering i februar/mars. Håper jeg slipper å vente så altfor lenge! Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nei. (Men jeg som har tatt bildene). blåfargen så veldig bra ut! Den så ikke jentete ut eller? Hadde selv lyst på blå, men netcom hadde ikke så valget falt for den svarte. Men netcom får den ikke før 23 februar, så hvis de får den blåe versjonen av mobilen kan jeg sikkert si at jeg heller vil ha den. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Gleder meg til jeg får denne. har bestillt gjennom jobben. Ubekreftet dato 17.01 hos leverandøren, men datoen flytter seg sikkert til mandag, siden alle butikker har levering i februar/mars. Håper jeg slipper å vente så altfor lenge! Da er vi to!! Så heldig at du får den såpass tidlig! Men tviler litt, ettersom alle butikkene også hadde 17/18.01 om forventes dato, men de bytta til 23 februar. Men håper du får den! Gi oss nærmere beskjed på mandagen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nei. (Men jeg som har tatt bildene). blåfargen så veldig bra ut! Den så ikke jentete ut eller? Hadde selv lyst på blå, men netcom hadde ikke så valget falt for den svarte. Men netcom får den ikke før 23 februar, så hvis de får den blåe versjonen av mobilen kan jeg sikkert si at jeg heller vil ha den. Jentete er ikke det første jeg tenkte på nei. Men det er nok ikke den fargen jeg ville valgt selv, men det er bare min smak da. Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Hmm, hva kan dette være mon tro? PS; Halla Fyksen! Brodern til Stig her. Nice! Godt levert! Takker Ser bra ut ass.. Sjekket youtube akkurat i stad. Var fortsatt ingen ordentlig tester av telefonen, så det er tydelig at den ikke har startet salget i andre land heller.. Telenormobil.no tar den også inn nå ser jeg. Blir spennende og se fremover!! "Diskusjonen" om farger skal ikke jeg blande meg borti (er fargebling).. Men tror jeg vil ha sølv eller svart Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Får bare spørre om det er noe dere lurer på ang. E7 så kanskje jeg kan svare. Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Får bare spørre om det er noe dere lurer på ang. E7 så kanskje jeg kan svare. Hva synes du om skjermen? Virket telefonen rask og var touchen god? Lenke til kommentar
Ski-man Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Har en N8 og er svært fornøyd med den. Må si at jeg sikler på E7 på grunn av fysisk tastatur og større skjerm! :-) 1 Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Nå er leveringsdatoen på min endret til ubekreftet 20.02 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Får bare spørre om det er noe dere lurer på ang. E7 så kanskje jeg kan svare. Hva synes du om skjermen? Virket telefonen rask og var touchen god? Får visst ikke tilgang på den enda, vi har fått svært få prototyper så langt. Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Nå er leveringsdatoen på min endret til ubekreftet 20.02 Komplett operer fortsatt med leveringstid i morgen http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=620327&cks=ASS&assoc=20ACC316-0E63-43E2-9BBE-D2583A1CB52E;CREFURL=https://prisguiden.no/produkt/133694 (skrevet 17.01) Redigert: Dette er ubekreftet dato, noe som sier meg at denne kommer til og bli flyttet Får bare spørre om det er noe dere lurer på ang. E7 så kanskje jeg kan svare. Hva synes du om skjermen? Virket telefonen rask og var touchen god? Får visst ikke tilgang på den enda, vi har fått svært få prototyper så langt. Ahh, skjønner. Hvordan virket byggekvaliteten? Hvor jobber du forresten? Endret 17. januar 2011 av fredrik-fyksen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Den føltes veldig "tight" og bra. Lukkemekanismen på skjermen og. Jobber i Nokia. Lenke til kommentar
Ski-man Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 I følge esphoneblog.com starter Nokia utsendelse av E7 den 16. februar. I så fall kan det vel passe med leveringsdato den 20. februar. http://www.esphoneblog.com/2011/01/16/confirmed-nokia-e7-00-shipping-starts-on-february-16th/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå