Fender77 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Ellers så bør dere ta en titt på hva betalabs.nokia.com har å tilby. My bra der om dagen. Bruker Nokia sleeping screen selv og er grisefornøyd. Den er fortsatt experimental, men har ikke merket noen problemer. Bruker nesten ikke batteri heller. Ikke merkbart i det hele tatt. Sjekk ut: http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-sleeping-screen Lenke til kommentar
Rosa_ Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Her var det jaggu stille. Er alle SÅ førnøyde med E7, eller er det ingen som gidder å skrive noe om den? Siste innlegg var 20 April...... det må jo være noe? 1 Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 @Rosa_ Helt enig og ja, min E7 fungerer helt ypperlig faktisk. Batteritiden kan være en utfordring, men setter på strømsparing så fort jeg ikke skal bruke 3g:) 1 Lenke til kommentar
Rosa_ Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Det er bra å høre at det er flere enn meg som er fornøyde. Jeg har telefonen som vekkeklokke på nattbordet og da står den på lading hver natt, da fungerer den fint hele dagen med aktivt bruk (mail, sms, ringing, navigering osv). Noen ganger hører jeg også på musikk, og da må jeg klattlade den innimellom. Jeg har også bluetooth og wifi på hele tiden, men det ser ikke ut til at det tar mere strøm. Etter min mening er E7 en kjempetlf, mye bedre enn testene sier. 1 Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Det virker som om telefonen min prioriterer det mobile nettet over wi-fien. Gjør den det? Evt hvordan kan jeg få den til å prioritere wi-fien? Lenke til kommentar
Rosa_ Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Det virker som om telefonen min prioriterer det mobile nettet over wi-fien. Gjør den det? Evt hvordan kan jeg få den til å prioritere wi-fien? I innstillinger - tilkobling - innstillinger - nettverksmål - internett, forandrer du prioritet slik at wi-fi har førsteprioritet. Wap og annet skal ha lavere ptioritet. Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Det virker som om telefonen min prioriterer det mobile nettet over wi-fien. Gjør den det? Evt hvordan kan jeg få den til å prioritere wi-fien? I innstillinger - tilkobling - innstillinger - nettverksmål - internett, forandrer du prioritet slik at wi-fi har førsteprioritet. Wap og annet skal ha lavere ptioritet. Tusen takk for svar. Jeg kjøpte mobilen i dag, og den er min første mobil med noen som helst form for symbian, så det er mulig dette er et dumt spørsmål; men kan man ordne sånn at det ikke kommer stor bokstav i begynnelsen av hver setning? Endret 23. august 2011 av The Owl Lenke til kommentar
Rosa_ Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Det virker som om telefonen min prioriterer det mobile nettet over wi-fien. Gjør den det? Evt hvordan kan jeg få den til å prioritere wi-fien? I innstillinger - tilkobling - innstillinger - nettverksmål - internett, forandrer du prioritet slik at wi-fi har førsteprioritet. Wap og annet skal ha lavere ptioritet. Tusen takk for svar. Jeg kjøpte mobilen i dag, og den er min første mobil med noen som helst form for symbian, så det er mulig dette er et dumt spørsmål; men kan man ordne sånn at det ikke kommer stor bokstav i begynnelsen av hver setning? Det tror jeg ikke. Har testet litt, men jeg får det ikke til. Tror det ligger i systemet. Alternativet blir jo da å trykke "shift" for å få liten bokstav. Kanskje noen andre her på forumet har forslag..... Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Har en E71 og vurderer E7..men hur lenge holder batteriet ved bruk ved kun sms og telefonsamtaler? Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Har ikke prøvd med bare sms og ringing ennå, men min telefon holder i ca. fem timer med wi-fi, angry birds/musikk og internettsurfing på sparemodus. Har heller ikke nådd å lade den mange nok ganger til at batteriet skal vare optimalt. Lenke til kommentar
Rosa_ Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Har en E71 og vurderer E7..men hur lenge holder batteriet ved bruk ved kun sms og telefonsamtaler? Hvis du ser på innlegg nr. 184 på denne siden, ser du hvor lenge min E7 holder. Etter oppdatering til "Anna" synes jeg den holder enda lenger. jeg lader den nå annenhver natt, men er ikke nødt til det. Det har også med innstillingene dine å gjøre hvor lenge batteriet holder. Hvis alt er i drift heletiden, vil batteriet tappes ned fort. Sjekk innstillinger for e-post, wi-fi osv slik at de ikke er koblet til hele tiden. Endret 27. august 2011 av Rosa_ Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Fikk forresten ny oppdatering i dag, med ny nettleser og nye ikoner, men det kan da vel ikke være Belle som har dukket opp allerede? 1 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Oppdateringen fikk jeg også noen dager siden!! Dt virker som mobilen ble helt ny igjen!! De første testene av Nokia E7 påstå at mobilen var treigt, prøv nå og merk den store forskjellen, lynrask! Synd at Nokia ikke kom med denne oppdateringen i begynnelsen Lenke til kommentar
Rosa_ Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Hvis dere har problemer med batteritiden så les denne: http://www.n8fanclub.com/2010/09/how-to-optimize-prolong-your-nokia-n8s.html Endret 28. august 2011 av Rosa_ Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hvordan er denne telefonen å surfe på nettet med? Jeg har en Galaxy S idag, men jeg fikser ikke å skrive på touch så derfor ser jeg etter en telefon som kombinerer fysiske taster og touch. Siden E6 får for liten skjerm og jeg har hatt Desire Z tidligere vurderer jeg å prøve E7 denne gangen. Jeg hadde N8 da den kom og syntes ikke den innstallerte nettleseren der var super, men den hadde jo også en mindre skjerm som ikke er helt optimalt. Om dere har noen andre synspunkter (positive og negative) tar jeg gjerne imot de. :-) Lenke til kommentar
Rosa_ Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Hvordan er denne telefonen å surfe på nettet med? Jeg har en Galaxy S idag, men jeg fikser ikke å skrive på touch så derfor ser jeg etter en telefon som kombinerer fysiske taster og touch. Siden E6 får for liten skjerm og jeg har hatt Desire Z tidligere vurderer jeg å prøve E7 denne gangen. Jeg hadde N8 da den kom og syntes ikke den innstallerte nettleseren der var super, men den hadde jo også en mindre skjerm som ikke er helt optimalt. Om dere har noen andre synspunkter (positive og negative) tar jeg gjerne imot de. :-) Jeg har E7, har brukt Opera Mobile vers.11 til surfing og syntes det var ok, men etter at jeg fikk den nye nettleseren (etter oppdat. til Anna)har det blitt mye bedre. Nettleseren er kjapp og grei, men trenger litt tilvenning. Ellers har E7 gått fra veldig bra til enda bedre med Symbian Anna. Jeg bruker de fleste funksjonene på E7, Mail, navigasjon, surfing, quickoffice, mobile documents, kamera, ringing, sms, litt musikk osv. og er veldig fornøyd med telefonen. Jeg liker ikke å skrive på skjermen, så fysisk tastatur er et must for meg. Tastaturet er veldig bra. Etter min mening absolutt en telefon å anbefale. Endret 12. september 2011 av Rosa_ 2 Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Takk for svar Rosa_, spørs om det ikke blir en E7 på meg. Lenke til kommentar
Rosa_ Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Nå kan vi glede oss. 26 oktober kommer Symbian Belle for oppgradering av E7. Det blir spennende å se hvordan det fungerer. Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Merket av i kalenderen. Hva er det som er bekreftet å komme til Belle? Har ikke fulgt med i det siste. Endret 9. oktober 2011 av The Owl Lenke til kommentar
Rosa_ Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Det blir mye nytt. Flere hjemmesider, tre størrelser på widgets, tilgang på flere Microsoft programmer, Ms office kommer etterhvert osv osv. Du kan lese om det her: http://mynokiablog.com/2011/09/12/gsm-arenas-symbian-belle-review-just-what-the-doctor-ordered/ og her: http://www.technobolt.com/2011/08/24/nokia-announced-new-version-of-symbian-belle-features-video/ Jeg gleder meg til at en super telefon blir enda bedre. Endret 9. oktober 2011 av Rosa_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå