Gå til innhold

Nokia E7 4" amoled. full qwerty, 8mpixel, GPS,minihdmi, usb leser.

Hvilken farge skal du ha på din E7?  

30 stemmer

1. 1. Farge?

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Det er bra å høre at det er flere enn meg som er fornøyde. Jeg har telefonen som vekkeklokke på nattbordet og da står den på lading hver natt, da fungerer den fint hele dagen med aktivt bruk (mail, sms, ringing, navigering osv). Noen ganger hører jeg også på musikk, og da må jeg klattlade den innimellom. Jeg har også bluetooth og wifi på hele tiden, men det ser ikke ut til at det tar mere strøm.

Etter min mening er E7 en kjempetlf, mye bedre enn testene sier.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Det virker som om telefonen min prioriterer det mobile nettet over wi-fien. Gjør den det? Evt hvordan kan jeg få den til å prioritere wi-fien?

I innstillinger - tilkobling - innstillinger - nettverksmål - internett, forandrer du prioritet slik at wi-fi har førsteprioritet. Wap og annet skal ha lavere ptioritet.

Lenke til kommentar

Det virker som om telefonen min prioriterer det mobile nettet over wi-fien. Gjør den det? Evt hvordan kan jeg få den til å prioritere wi-fien?

I innstillinger - tilkobling - innstillinger - nettverksmål - internett, forandrer du prioritet slik at wi-fi har førsteprioritet. Wap og annet skal ha lavere ptioritet.

Tusen takk for svar.

Jeg kjøpte mobilen i dag, og den er min første mobil med noen som helst form for symbian, så det er mulig dette er et dumt spørsmål; men kan man ordne sånn at det ikke kommer stor bokstav i begynnelsen av hver setning?

Endret av The Owl
Lenke til kommentar

Tusen takk for svar.

Jeg kjøpte mobilen i dag, og den er min første mobil med noen som helst form for symbian, så det er mulig dette er et dumt spørsmål; men kan man ordne sånn at det ikke kommer stor bokstav i begynnelsen av hver setning?

Det tror jeg ikke. Har testet litt, men jeg får det ikke til. Tror det ligger i systemet. Alternativet blir jo da å trykke "shift" for å få liten bokstav.

Kanskje noen andre her på forumet har forslag.....

Lenke til kommentar

Har en E71 og vurderer E7..men hur lenge holder batteriet ved bruk ved kun sms og telefonsamtaler?

Hvis du ser på innlegg nr. 184 på denne siden, ser du hvor lenge min E7 holder.

Etter oppdatering til "Anna" synes jeg den holder enda lenger. jeg lader den nå annenhver natt, men er ikke nødt til det.

Det har også med innstillingene dine å gjøre hvor lenge batteriet holder. Hvis alt er i drift heletiden, vil batteriet tappes ned fort. Sjekk innstillinger for e-post, wi-fi osv slik at de ikke er koblet til hele tiden.

Endret av Rosa_
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan er denne telefonen å surfe på nettet med? Jeg har en Galaxy S idag, men jeg fikser ikke å skrive på touch så derfor ser jeg etter en telefon som kombinerer fysiske taster og touch. Siden E6 får for liten skjerm og jeg har hatt Desire Z tidligere vurderer jeg å prøve E7 denne gangen. Jeg hadde N8 da den kom og syntes ikke den innstallerte nettleseren der var super, men den hadde jo også en mindre skjerm som ikke er helt optimalt.

Om dere har noen andre synspunkter (positive og negative) tar jeg gjerne imot de. :-)

Lenke til kommentar

Hvordan er denne telefonen å surfe på nettet med? Jeg har en Galaxy S idag, men jeg fikser ikke å skrive på touch så derfor ser jeg etter en telefon som kombinerer fysiske taster og touch. Siden E6 får for liten skjerm og jeg har hatt Desire Z tidligere vurderer jeg å prøve E7 denne gangen. Jeg hadde N8 da den kom og syntes ikke den innstallerte nettleseren der var super, men den hadde jo også en mindre skjerm som ikke er helt optimalt.

Om dere har noen andre synspunkter (positive og negative) tar jeg gjerne imot de. :-)

Jeg har E7, har brukt Opera Mobile vers.11 til surfing og syntes det var ok, men etter at jeg fikk den nye nettleseren (etter oppdat. til Anna)har det blitt mye bedre. Nettleseren er kjapp og grei, men trenger litt tilvenning. Ellers har E7 gått fra veldig bra til enda bedre med Symbian Anna. Jeg bruker de fleste funksjonene på E7, Mail, navigasjon, surfing, quickoffice, mobile documents, kamera, ringing, sms, litt musikk osv. og er veldig fornøyd med telefonen.

Jeg liker ikke å skrive på skjermen, så fysisk tastatur er et must for meg. Tastaturet er veldig bra.

Etter min mening absolutt en telefon å anbefale.

Endret av Rosa_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det blir mye nytt. Flere hjemmesider, tre størrelser på widgets, tilgang på flere Microsoft programmer, Ms office kommer etterhvert osv osv.

Du kan lese om det her:

http://mynokiablog.com/2011/09/12/gsm-arenas-symbian-belle-review-just-what-the-doctor-ordered/

og her:

http://www.technobolt.com/2011/08/24/nokia-announced-new-version-of-symbian-belle-features-video/

Jeg gleder meg til at en super telefon blir enda bedre. :thumbup:

Endret av Rosa_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...