TheWankership Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Det er så mye dumt å se og lese her at jeg ikke orker kommentere individuelt Kjørt ut en gang med en gammal hiace i fjor vinter, denne finnes ikke lenger Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Bra at det ikke er bare meg som kjører seg fast! Med Skoda Octavia: Første gangen jeg kjørte meg fast var midt på gårdsplassen fordi man ikke så at det var 20 cm med halvklam snø. Etter 30 min med snømåking og dytting og sånt fikk jeg nok fart til å komme meg ut av gårdsplassen. Det var maaaange stygge ord i lufta da! Den andre gangenjeg kjørte meg fast var når jeg kjørte ut på hovedveien og bilen ikke ville svinge like mye som jeg ville. Ble stående med begge hjulene på høyre side uti grøfta. Etter noe knøvling kom en liten polo og dro meg opp. Heldigvis var det ingen som så meg. Ha i minnet at jeg kjører i de nordligste delene av landet(Harstad og lenger nord). Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Var ikke lenge siden jeg plantet bilen i en snøfyllt dyp grøft etter litt elgeslalom. Hadde noe problen med å komme meg ut, da bilen var så på siden at jeg nesten ikke hadde sjanse til å holde døra oppe når jeg klatra ut. Samme viset var det året før:) Legger ved noen bilder av utforkjøringene:) De tre nederste bildene er mere selvforskyllt da... Endret 24. desember 2010 av Fjernsyn Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 *krasj* Hvordan greide du det nederste, med opelen? Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Kontra kalles det:) Utrolig nok så var det ikke skader på noen av utforkjøringene Endret 24. desember 2010 av Fjernsyn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå