Solefald Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Heisann! Det har seg slik at pr dags dato så går eg Årsstudium i Musikk. Og skal til høsten forhåpentligvis komme meg inn på Utøvande Musikk og Komposisjon. Har allerede sikra meg studieplass i USA om eg ønsker det. Før eg begynte på Årsstudium, så var det problem med min Gen Stud. VGS gav meg fritak i fag som eg MÅ ha for å få godkjent Gen Stud. Så eg måtte søke etter 23/5 regelen som gikk under tvil. På det studiumet som eg går no, som er eit eneståande sammenserum av rot, og fjas, som gir meg 0 utbytte, så vart det rot med 1 eksamen. Eg vart leigd inn som Solist på 2 konserter, og eg sjekka om det låg eksamen ute på fronter. Men der låg det kun 1 eksamen. Og da det nerma seg, så vart det plutselig gitt info om at vi skulle ha en eksamen til, men vi fikk ikkje vite noko meir før 2 veker etter det igjen, fordi faglærer var vekke. Men da var det forseint for meg mtp konserten, det var ikkje tid til å finne ny solist, og arrangøren som er en mennesker eg setter stor pris på, hadde måtte kanselert og tapt 100.000+ Så det var då ikkje eit alternativ, eg holder det eg lover. Så eg fikk ikkje tatt 1 eksamen, dette var også en gruppe eksamen, så eg får ikkje tatt den før om 12mnd. Så da sitter eg til sommaren med 45sp, og ikkje godkjent årsstudium. Eg kunne egentlig tenkt meg å tatt 15sp i Engelsk, men eg får ikkje godkjent Årsstudium i Musikk. Hadde eg fått godkjent årsstudium, så hadde det ikkje blitt problem med gen.stud. Noken som har gode forslag til om det her kan ordnast på noko vis ? Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Ta ekstra 15 poeng nå til våren. Uansett, snakk med studieveileder på skolen din, han har garantert mer peiling en noen her på skolen har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå