Gå til innhold

[Løst] Leter etter et spill. Hjelp meg!

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg håper dere kan hjelpe meg, og jeg håper jeg har postet riktig.

Jeg prøver å finne et spill. Jeg TROR det er et PC-spill, men uansett om det er det så har det kommet ut på en eller annen konsollplattform.

Nøkkelordet her er game play'et. Det er det eneste jeg kan beskrive som jeg vet. Resten er usikkert.

Visuelt sett varierer ting i spillet mellom å være ute av fokus og i fokus. Jeg mener, det som er i fokus er i fokus, og det samme med det som ikke er i fokus. Selve brettene er typisk 2D; man beveger seg fra venstre mot høyre (á lá SuperMario osv...det første jeg kom på). Men poenget er at spillbrettene selv om de er 2D så brukes fokus som et tredimensjonalt virkemiddel.

OG...tingene man bruker i spillet for å gjøre saker og ting er (såvidt jeg husker) vanlige ting som vi alle kjenner og "vet tyngden på", dvs vet hvordan det fysisk oppfører seg og hvor tungt det er osv. Jeg tror dette er i utg.punktet et barne-/ungdomsspill, jeg vet ikke.

Men det var ikke noe blod-gørr-fps-spill iaf. Alle de er jo i 3D, og dette var 2D.

Jeg håper dette kan få noen som har peil på spill til å sende meg en melding eller en epost. Det hadde jeg satt stor pris på ettersom jeg har sett dette en gang men jeg finner det ikke lenger.

min epost er: [email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...